Stránka 1 z 4
Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: pon 30. čer 2014 20:20:08
od xsouku04

Ve všech modrých, zelených a červeně vyznačeném Chorvatsku od 1 . července 2014 se díky regulaci EU snižují ceny.
Na odchozí hovory může Odorik.cz nabídnout i výrazně nižší cenu, než kolik stanoví regulace EU.
Posílání SMS zpráv je v EU levnější než v ČR.
http://www.odorik.cz/w/cenik_doplnkovyc ... _-_roaming
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: pon 30. čer 2014 21:06:23
od ddd
Jeste tu zonu - 2 nejak poresit
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: pon 30. čer 2014 22:12:44
od xsouku04
ddd píše:Jeste tu zonu - 2 nejak poresit
Bohužel je to mimo naše možnosti.
I kdybychom prodávali za stejnou cenu jako nakupujeme, bude to pořád drahé.
Nezbývá než pro zónu 2 a 3 si pořídit buď místní předplacenou simkartu v dané zemi a nebo cestovní simkartu
Eurekago s českým číslem.
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: pon 30. čer 2014 22:25:08
od Zedna
Ty ceny v EU vypadaji suprove!!
A co ceny VOIP v CR od leta?
Tam to dle predbeznych informaci take vypadalo na snizovani, uz se vi nejake podrobnosti?
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: úte 01. črc 2014 0:39:54
od Zedna
http://www.mobilmania.cz/clanky/dnes-zl ... fault.aspx
Chybi tam Odorik, viz. jejich vyjadreni
Řada operátorů neměla ještě posledního června na webu vystavené roamingové ceníky na červenec, tabulku tedy doplníme později.
Chtelo by to asi kontaktovat je pro doplneni ...
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: úte 01. črc 2014 5:24:07
od Kristovec
U odchozích hovoru by se tedy pri int.volání dalo dojít na 2,40 Kc minuta,asi.Bezne 1 MB staci na 2 minuty hovoru,tedy 1,70 Kc / min. + 0,59 Kc/min po CR,takze z EU domu tak asi do 2,50 Kc za minutu.
Príchozí pres data by pak vysly zhruba na stejno.
Ta cena za odchozí SMS/MMS z EU je stejná pro cely svet?OPové mají zprávy mimo EU drazsí.
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: úte 01. črc 2014 6:43:32
od xsouku04
Zedna píše:Ty ceny v EU vypadaji suprove!!
A co ceny VOIP v CR od leta?
Tam to dle predbeznych informaci take vypadalo na snizovani, uz se vi nejake podrobnosti?
Propojovací poplatky na pevné linky klesnou od 1.8.2014. Jinak se nic nemění.
Tuto změnu vítáme, protože umožní oživení pevných linek, kdy umožní mít ceny hovorů na pevné linky nižší než na mobilní telefony.
Pro operátory to ale znamená podstatný pokles příjmů za příchozí hovory, takže bude zde jistá snaha koncové ceny za odchozí hovory příliš nesnižovat. Co přesně budeme moci nabídnout my, ještě není zřejmé.
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: úte 01. črc 2014 6:46:15
od xsouku04
Kristovec píše:U odchozích hovoru by se tedy pri int.volání dalo dojít na 2,40 Kc minuta,asi.Bezne 1 MB staci na 2 minuty hovoru,tedy 1,70 Kc / min. + 0,59 Kc/min po CR,takze z EU domu tak asi do 2,50 Kc za minutu.
To já bych raději doporučil zpětné volání aktivované přes data. Kvalita hovoru bude stabilnější.
Kristovec píše:
Ta cena za odchozí SMS/MMS z EU je stejná pro cely svet?OPové mají zprávy mimo EU drazsí.
Ve velkoobchodním ceníku jsem si nic takového nevšiml, ale je to možné, musíme to došetřit. Díky za upozornění.
Pravda ale je, že takových SMS nebude jistě moc.
Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: úte 01. črc 2014 12:02:35
od jiri.filip
xsouku04 píše:To já bych raději doporučil zpětné volání aktivované přes data. Kvalita hovoru bude stabilnější.
Pane Soukupe,
těší mě Vaše neochvějná víra v kvalitu callback hovorů v porovnání s hovory realizovanými napřímo přes Internet.
Chápu také, že callback je pro Vás navíc finančně zajímavější.
Smířil jsem se - ač nerad - s tím, že s hledáním způsobů nastavení parametrů přímého VoIP volání tak, aby se kvalita přiblížila kvalitě volání přes callback, nehodláte ztrácet příliš času (teď v posledních dnech s čestnou výjimkou telefonů s Androidem, což mně jako "nokiákovi" ale bohužel asi nepomůže).
Tohle všechno bych akceptoval. Ovšem jen a pouze v případě, že by kvalita callbacku byla taková, jak ji prezentujete.
Včera odpoledne jsem potřeboval něco domluvit s jedním člověkem. Nakonec to vydalo na 3 hovory (89984595; 89985304; 89992206) na stejné mobilní číslo, po kterých jsem to vzdal a zbytek raději dořešil SMS zprávou.
Všechny hovory byly iniciované z mé strany (NOKIA E52, Vodafone) pomocí Vaší aplikace pro Symbian. Protistrana si opakovaně stěžovala na to, že mě špatně slyší (výpadky hovoru). Já měl naopak pocit, jako by protistrana mluvila do plechového trychtýře.
Tohle má být ta "stabilnější kvalita hovoru"?

Re: Od 1. července 2014 levnější roamingu v EU
Napsal: úte 01. črc 2014 13:32:35
od xsouku04
Pane Soukupe,
jiri.filip píše:
těší mě Vaše neochvějná víra v kvalitu callback hovorů v porovnání s hovory realizovanými napřímo přes Internet.
Chápu také, že callback je pro Vás navíc finančně zajímavější.
To, co radím, není podle toho, co je pro nás finančně výhodnější. V roamingu, myslím, callback pro nás výhodnější vůbec není, ale takto já neuvažuji.
jiri.filip píše:
Smířil jsem se - ač nerad - s tím, že s hledáním způsobů nastavení parametrů přímého VoIP volání tak, aby se kvalita přiblížila kvalitě volání přes callback, nehodláte ztrácet příliš času (teď v posledních dnech s čestnou výjimkou telefonů s Androidem, což mně jako "nokiákovi" ale bohužel asi nepomůže).
Bohužel náš čas je omezen. Ale to co platí pro andoridy na SIP portu 6699 platí obecně pro všechny SIP telefony.
Tedy i Nokie. Jen je potřeba nastavit netradiční port 6699.
http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=14&t=2491
jiri.filip píše:
Tohle všechno bych akceptoval. Ovšem jen a pouze v případě, že by kvalita callbacku byla taková, jak ji prezentujete.
Včera odpoledne jsem potřeboval něco domluvit s jedním člověkem. Nakonec to vydalo na 3 hovory (89984595; 89985304; 89992206) na stejné mobilní číslo, po kterých jsem to vzdal a zbytek raději dořešil SMS zprávou.
Všechny hovory byly iniciované z mé strany (NOKIA E52, Vodafone) pomocí Vaší aplikace pro Symbian. Protistrana si opakovaně stěžovala na to, že mě špatně slyší (výpadky hovoru). Já měl naopak pocit, jako by protistrana mluvila do plechového trychtýře.
Tohle má být ta "stabilnější kvalita hovoru"?

Dlouho dobu u nás nebyly vůbec žádné stížnosti na kvalitu hovorů spojované přes zpětné volání. Tedy nyní jsme bohužel nemonitorovali takto spojované hovory. Nicméně nyní jsem zadal požadavek a jakmile bude monitorování aktivní, napíši zde. Co se týče degradace kvality takto spojovaného hovoru u nás. U nás je možné jen dvojí druh degradace. 1) Ztracené pakety 2) Jitter - zpožděné pakety. A tyto dvě věci umíme měřit a kreslit grafy. Nic jiného udělat špatně nemůžeme, protože hovor chodí digitálně. Nekvalita tedy může spíše souviset s používáním nového dodavatele, nebo ještě něčím dalším.