Já jsem také pro lepší informovanost. Mailů mi stejně chodí spousta, tenhle by byl i užitečný. Mně občas přijde, že třeba někteří ISP nebo operátoři byť by měli možnost všechny zákazníky informovat, tak stojí před dilematem: Buď je informovat a tím dát najevo, že vůbec nějaký výpadek je (a když je to každý měsíc, tak proč to lidem vůbec říkat - ještě si na nás budou ukazovat prstem, jak často ty výpadky máme), nebo neinformovat - a spoléhat na to, že třeba 98 % klientů si žádného výpadku ani nevšimne...
Byl bych opravdu pro větší informovanost. V rozhraní navíc může být možnost tyhle upozornění vypnout a pak nemůže nikdo nic namítat - když ho to nezajímá, vypne si to (nebo dát default vypnuto a kdo to chce, ať si to zapne). Navíc Odorik má tu výhodu, že tyhle výpadky tu nejsou kvůli němu - takže to tak klidně může napsat i do těch mailů: "Kvůli tomu blbému T-Mobile je tu zase další výpadek" Uživatelé se pak nebudou zlobit na Odorika, ale na T-Mobile.
