Ukradená SIM - blokace, objednání nové

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
MaT
Příspěvky: 364
Registrován: pát 29. bře 2013 14:35:14

Ukradená SIM - blokace, objednání nové

Příspěvek od MaT »

Dobrý den, možná už se to tu řešilo, ale nedaří se mi to najít. Vyhledávání v phpBB vždycky stálo tak nějak za P. R. D., ale ani s googlováním v doméně odorik.cz jsem toho zatím moc nenašel. Tátovi dnes ukradli telefon - i se SIM kartou. Jaký je teď nejlepší postup? Zatím jsem přes webové rozhraní SIM kartu "uspal". To je ekvivalentní blokaci? Nebo je na to někde nějaká další funkcionalita?

No a táta by samozřejmě nerad přišel o číslo. Můžu mu objednat novou SIM kartu (není ani z Prahy, ani z Brna, ten telefon mu sice ukradli zrovna v Praze, ale dostane se sem asi až zase za týden, tak poštou to bude rychlejší) a půjde na ní to jeho číslo převést? Šlo o převedené číslo od Vodafonu. Chápu to správně tak, že když je číslo převedené k Odoriku, tak už s ním Odorik tyto změny (přesun na jinou SIMku) dělat může?

Předem díky za odpovědi.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8559
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukradená SIM - blokace, objednání nové

Příspěvek od xsouku04 »

Uspání je dostatečná ochrana. SIM se nepřihlásí do sítě.
Číslo na novou simku převést jde. Nechte si poštou zaslat prázdnou čistou SIM, až ji obdržíte, pošlete nám číslo simkarty a my na ni číslo převedeme.
MaT
Příspěvky: 364
Registrován: pát 29. bře 2013 14:35:14

Re: Ukradená SIM - blokace, objednání nové

Příspěvek od MaT »

Super, díky za rychlou odpověď. Našel jsem mezitím ještě toto vlákno:

http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=17&t=2060

Možná by stálo za to tyhle informace dát někam do FAQ nebo třeba pak dát odkaz i přímo do eshopu k SIM kartám.
Odpovědět