Nedaří se zrušit přesměrování
Nedaří se zrušit přesměrování
Před nějakou dobou jsem si nastavil podmíněné přesměrování v případě nedostupnosti a v případě že nezvedám. Bohužel se mi aktuálně nedaří toto přesměrování zrušit.
Dotaz na službu mi vrátí u všeho: Not forwarded
Deaktivace mi vrátí: Connection problem or invalid MMI code
Co s tím?
Služba = Přesměrování při nezvednutí
Aktivace služby = **61*tel. číslo**T#
Deaktivace služby = ## 61#
Dotaz na službu = *# 61#
Služba = Přesměrování při nedostupnosti
Aktivace služby = **62*tel. číslo#
Deaktivace služby = ## 62#
Dotaz na službu = *# 62#
Dotaz na službu mi vrátí u všeho: Not forwarded
Deaktivace mi vrátí: Connection problem or invalid MMI code
Co s tím?
Služba = Přesměrování při nezvednutí
Aktivace služby = **61*tel. číslo**T#
Deaktivace služby = ## 61#
Dotaz na službu = *# 61#
Služba = Přesměrování při nedostupnosti
Aktivace služby = **62*tel. číslo#
Deaktivace služby = ## 62#
Dotaz na službu = *# 62#
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Bohužel, je potřeba přepnout vynuceně na 2G síť, pak začnou kódy fungovat.
Už se to tu řešilo vícekrát, zajímalo by mě, jak se tohle vyřeší až se 2g vypne úplně.
Už se to tu řešilo vícekrát, zajímalo by mě, jak se tohle vyřeší až se 2g vypne úplně.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Vypadá to ale, že některým lidem to nefunguje ani když použijí 2G. Ale určitě to chce zkusit.
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Bohužel, nemám možnost přepnout typ sítě, nastavení je zašedlé a nelze ho změnit.
Utíkají mi hovory, často nejsem schopný hovor přijmout dřív, než je přesměrován do tramtárie - než si člověk v mrazu sundá rukavice, vyloví telefon z hluboké kapsy,...
Zkusím ještě vylovit někde v šuplíku starý telefon...
Utíkají mi hovory, často nejsem schopný hovor přijmout dřív, než je přesměrován do tramtárie - než si člověk v mrazu sundá rukavice, vyloví telefon z hluboké kapsy,...

Zkusím ještě vylovit někde v šuplíku starý telefon...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Nyní nově to mohu vypnout i přímo u T-mobile. Ale zapnout mohu přesměrování jen na mobilní čísla ne pevné linky. Pošlete mi o jaké se jedná čísla.
Ale jestli je to tou 2G sítí nebo ne by stejně chtělo vyzkoušet.
Ale jestli je to tou 2G sítí nebo ne by stejně chtělo vyzkoušet.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Vypadá, že už to máte zrušené.
Tedy pokud je to u čísla co končí 4111
Tedy pokud je to u čísla co končí 4111
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Podařilo se mi pomocí *#*#4636#*#* zpřístupnit nějaké skryté nastavení a tam změnit typ sítě na 2G. I restartu telefonu je s kódy stejný výsledek.
Dále jsem zkoušel nastavit přesměrování přes aplikaci Dialer - defaultní volací aplikace, a u všeho mi to píše Disabled, stejně jako při *# 61#
Když si zavolám z druhé SIM na číslo Odorik, (ano, končící na 4111) asi po 20s je hovor přesměrován na pevnou linku (VOIP) - bude vidět i ve výpisu hovorů.
btw, ještě pak můžu zkusit přeměrování povolit a nastavit od záčátku, třeba by si nějaký systém uvědomil, že je přesměrování zapnuto a umožnil ho i vypnout...
Dále jsem zkoušel nastavit přesměrování přes aplikaci Dialer - defaultní volací aplikace, a u všeho mi to píše Disabled, stejně jako při *# 61#
Když si zavolám z druhé SIM na číslo Odorik, (ano, končící na 4111) asi po 20s je hovor přesměrován na pevnou linku (VOIP) - bude vidět i ve výpisu hovorů.
btw, ještě pak můžu zkusit přeměrování povolit a nastavit od záčátku, třeba by si nějaký systém uvědomil, že je přesměrování zapnuto a umožnil ho i vypnout...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Já mohu měnit nastavení přesměrování přes web, ale tam se dá přesměrování provádět jen na mobilní čísla. Ne na pevné.
Tam to nyní chybně ukazuje, že žádné přesměrování není aktivní.
Ale mohl bych zkusit váš telefon přesměrovat na jiný mobil a pak to vypnout. Možná se to tím pročistí.
Jinak to že nejde přesměrování měnit z telefonu, s tím jsem se setkal už u víc případů. Dělají tam nějaké změny.
Takže až přesměrování vypneme, už asi nepůjde zapnout na pevnou linku ale jen na mobil a to novým způsobem přes web.
Tam to nyní chybně ukazuje, že žádné přesměrování není aktivní.
Ale mohl bych zkusit váš telefon přesměrovat na jiný mobil a pak to vypnout. Možná se to tím pročistí.
Jinak to že nejde přesměrování měnit z telefonu, s tím jsem se setkal už u víc případů. Dělají tam nějaké změny.
Takže až přesměrování vypneme, už asi nepůjde zapnout na pevnou linku ale jen na mobil a to novým způsobem přes web.
Re: Nedaří se zrušit přesměrování
Hmmm a já to chtěl vypnout jen dočasně, rozumějte přesměrování na pevnou v případě nedostupnosti bych rád ponechal, protože doma je mizerný signál a dneska lze od někoho těžko požadovat, aby volal na druhé číslo (=dávat dvě čísla). Asi to dopadne tak, že kdo mi často volá dostane pevné číslo a to si dám do mobilu přes VOIP, jinak už nevím. Příchozí SMS mi ale bude muset číst plechová huba, co?
Zítra zkusím napřed sám nastavit znovu přesměrování v případě neodpovědi, klidně i na jiné mobilní číslo, a dám vědět.
Zítra zkusím napřed sám nastavit znovu přesměrování v případě neodpovědi, klidně i na jiné mobilní číslo, a dám vědět.