Stránka 1 z 1
Webhook
Napsal: sob 06. říj 2012 3:42:53
od double
Zdravím, mám dotaz, zda se neplánuje webhook (tak jak jej má třeba daktela ve svém api) zkrátka, aby byl při příchozím hovoru zavolán můj skript na mém serveru a byly mu předány parametry (volaný, volající)
Díky
Re: Webhook
Napsal: sob 06. říj 2012 9:18:19
od xsouku04
K čemu přesně by jste to potřeboval? Co je ale už téměř hotové je rozšíření API, aby jste si mohl vypsat probíhající hovory. Sami něco podobného používáme k tomu, že když nám volá zákazník ze svého mobilu, obsluha klikne na web a vidí jeho Odorik účet ještě dříve než zdvihne hovor. Není možné aby se dotazovala Vaše aplikace našeho API ?
Re: Webhook
Napsal: sob 06. říj 2012 16:27:14
od double
Zdravím, díky za úplně bleskovou odpověď. Je to přesně jak píšete, potřebuji při probíhajícím hovoru zobrazit kartu zákazník a vytvořit ticket.
Vaše řešení je prakticky dostatečné, jen bych nerad "bombardoval" Váš server každou vteřinu s dotazem, zda probíhá hovor, proto jsem navrhoval řešení, že Vy vytvoříte trigger na příchozí hovor a ušetříte si režii na serveru.
PS: vím, že my ajťáci neradi říkáme termíny, ale kdyby byl aspoň přibližný termín toho probíhajícího hovoru, byl bych hodně rád

Re: Webhook
Napsal: ned 07. říj 2012 11:33:50
od xsouku04
Je to už hotové. Je to zatím nikde nedokumentované rozšíření tohoto API.
http://www.odorik.cz/w/api
Naštudujte si zatím tohle api, poslal jsem kolegovi email s vašim emailem, aby vám poslal specifikaci toho jak výpis probíhajících hovorů získat.
Re: Webhook
Napsal: pon 23. úno 2015 10:31:12
od marekjalovec
Dobry den,
priznam se, ze bych take ted pro jednu klientskou aplikaci webhook uzil - hovor (prozvoneni) teoreticky muze trvat i mene, nez 1sec a v api by se nemusel projevit, my ale potrebujem vedet o kazdem (i pulsec) prozvoneni. Slo by to nejak zaridit?
Diky za info!
MJ
Re: Webhook
Napsal: pon 23. úno 2015 23:48:21
od Zedna
marekjalovec píše:Dobry den,
priznam se, ze bych take ted pro jednu klientskou aplikaci webhook uzil - hovor (prozvoneni) teoreticky muze trvat i mene, nez 1sec a v api by se nemusel projevit, my ale potrebujem vedet o kazdem (i pulsec) prozvoneni. Slo by to nejak zaridit?
Diky za info!
MJ
Tohle by melo jit pres API pro vypis hovoru, tam jsou vsechny hovory, vcetne tech prozvaneni.
To znamena v pozadovanem intervalu si stahovat vypis hovoru od posledni kontroly a zkontrolovat pozadovane hovory.
Re: Webhook
Napsal: úte 24. úno 2015 0:00:28
od marekjalovec
Diky za info, bohuzel to ale potrebujem opravdu v realnem case, tzn poohledenem se asi jinde.
Takto bychom museli spamovat kazdou vterinu oba endpointy a data neustale porovnavat, aby byla funkce webhooku simulovana.
Kazdopadne diky a preji krasny zbytek tydne.
Re: Webhook
Napsal: úte 24. úno 2015 17:06:24
od kovik
marekjalovec píše:Dobry den,
priznam se, ze bych take ted pro jednu klientskou aplikaci webhook uzil - hovor (prozvoneni) teoreticky muze trvat i mene, nez 1sec a v api by se nemusel projevit, my ale potrebujem vedet o kazdem (i pulsec) prozvoneni. Slo by to nejak zaridit?
Diky za info!
MJ
Dobry den,
pro Vase ucely by mel staci programek napr. v pythonu s pouzitim pjsip api, kde si zaregistujete pozadovanou linku, na kterou prijde prichozi hovor.
http://trac.pjsip.org/repos/wiki/Python_SIP/Hello_World
http://www.pjsip.org/docs/latest/pjsip/ ... A__LIB.htm