Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.

BBCode je vypnutý
Smajlíci jsou vypnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Lukasso » čtv 19. pro 2024 0:21:34

Tak potvrzuji. CLIP již funguje. Jupííí! :) Akorát jsem tedy nebyl nijak ze strany T-Mobile vyrozuměn, že změna nabyla platnosti. Asi je zbytečné pak požadovat e-mail v žádosti, když na něj nic nepřijde (ani do spamu). Jinak zprávy co si píši s T-Mobilem mimo tu věc ohledně registrace chodí do mailu normálně. No kašlat na to, hlavně že funguje. Díky za pomoc při realizaci.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xsouku04 » stř 18. pro 2024 11:47:12

Lukasso píše: stř 18. pro 2024 11:40:09 Ahoj. Chci se zeptat před skoro měsícem jsem poslal žádost do T-Mobile ale zatím mi nepřišla žádná reakce. Ten kdo to už má nastavené tak přijde pak nějaké potvrzení od T-Mobile nebo tak něco?
U T-mobile se chodí na pobočku. A ano, posílají pak potvrzení o tom, že to bylo sprocesováno. Pozná se to také podle toho, že ihned začne CLIP fungovat. Nezapomeňte u nás na webu u nastavení CLIP vybrat operátora T-mobile, potřebujeme to také vědět, aby to zase nevypnuli.

Bohužel občas se stane, že to na pobočce zjevně nezpracují správně a formulář skončí v černé díře. Doporučuji si tedy vyplněný formulář před odevzdáním vyfotit a ten nám můžete zkusit za nějakou dobu poslat spolu s tím na které jste byli pobočce. Nebo to můžete jít rovnou reklamovat na pobočku.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Lukasso » stř 18. pro 2024 11:40:09

Ahoj. Chci se zeptat před skoro měsícem jsem poslal žádost do T-Mobile ale zatím mi nepřišla žádná reakce. Ten kdo to už má nastavené tak přijde pak nějaké potvrzení od T-Mobile nebo tak něco?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od preclixx » stř 18. pro 2024 11:24:46

Děkuji. Poslal jsem na kontakt[zavináč]odorik.cz

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xsouku04 » pon 09. pro 2024 23:06:42

preclixx píše: pon 09. pro 2024 7:21:09 Už to mám pro t-mobile aktivované, ale zjistil jsem, že u uživatelů O2 se jim moje číslo zobrazuje jako skryté číslo. Co se s tím dá dělat?
Bych se kouknul na konkrétní hovor. http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od preclixx » pon 09. pro 2024 7:21:09

Už to mám pro t-mobile aktivované, ale zjistil jsem, že u uživatelů O2 se jim moje číslo zobrazuje jako skryté číslo. Co se s tím dá dělat?

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od saturn77 » ned 08. pro 2024 12:22:23

mymartin píše: pon 25. lis 2024 14:19:07 Možná to tady někde bylo napsáno, ale můžete mi doporučit pobočku v Brně, kde jsou nejvíce obeznámeni s touto problematikou a kde nebyl problém s vyplněním žádosti?
Ahoj, na jaké pobočce v Brně jsou prosím tedy nejlépe seznámeni s tím formulářem? Děkuji moc za info.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Radouch » stř 27. lis 2024 12:30:43

xsouku04 píše: úte 26. lis 2024 22:35:31
Lukasso píše: pon 25. lis 2024 14:43:12 18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku.
A trvat na tom, že si k tomu musí informace dohledat podle nadpisu toho formuláře. To docela funguje.
Přesně tak - žádal jsem zatím celkem pro 9 čísel (na 3 nebo 4 různých pobočkách, i když více než polovinu na jedné stejné) a asi 3x se stalo, že něco zvrtali, což pak byla záležitost třeba 2 týdnů, než jsem se tam kvůli tomu dostal znovu (poslední oprava pak ale byla v řádu hodin a ne obvyklých 1-2 dnů, než to zpracují), ale v souhrnu vždy relativně "hladká" záležitosT, i když jednou opakovaně hledali, opakovaně někam volali, nakonec to jaksi zpracovali a ve výsledku nic (napodruhé mi jinde bylo řečeno, že to v systému zadané není, i když si tehdy naskenovali žádost, ofotili občanku a kamsi vše za mé přítomnosti odeslali).
Jediná zajímavost při posledním (opakovaném) podání žádosti byla, že prý se to musí řešit v pracovní době oddělení fraudů (kam musí alespoň prý v případě Kaktusu volat), což je Po-Pá 8-14! Nicméně věc nakonec někdo na jejich straně vyřídil i v 17:30, když jsem dost tlačil na to, že v uvedenou dobu prostě nemám šanci prodejnu navštívit.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od xsouku04 » úte 26. lis 2024 22:35:31

Lukasso píše: pon 25. lis 2024 14:43:12 18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku.
Úspěch tkví v detailech. Je třeba si vytisknout ten prázdný formulář, co lze stáhnout z tohoto fóra. A trvat na tom, že si k tomu musí informace dohledat podle nadpisu toho formuláře. To docela funguje.
Ale pokud to člověk řekne svými slovy, tak oni opravdu nejsou schopni k tomu něco najít, navíc to zní hodně nevěrohodně.

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile

od Lukasso » pon 25. lis 2024 14:43:12

18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku. To samé na infolince.
Z těch poznatků jsem došel k tomu, že T-Mobile ví o tom, že takovou asi službu poskytuje ale prakticky nikdo neví jak takvou žádost zpracovat.
Když přijdu s vyplněnou žádostí na pobočku tak mne odkazují na to, že to musím poslat na centrálu poštou, nebo že to musím se domluvit na infolince. A že takovou věc když nezunají tak ji nemohou ani odeslat, zpracovat. Prakticky na všech pobočkách když jsem tam přišel řekli, že vůbec neví o co jde a sami museli volat na infolinku, aby jim k tomu něco řekli. Tam však tohle nijak nepotvrdili ani nevyvrátili. Jen ví, že něco takového existuje ale nemají nějaké bližší informace jak vlastně postupovat pro její zpracování. Následuje pak hledání na webu T-Mobile (cca 20 minut) a pak prohledávají nějaký interní systém kde najdou informaci o tom, že něco takového je poskytováno ale není definováno jak postupovat takže to končí v začarovaném kruhu, kdy na pobočkách odkazují na to, že to si člověk musí poslat poštou sám na Tomíčkovu, nebo zavolat na infolinku. A tam mu zase řeknou, že musí na pobočku, aby to ověřili a odeslali oni. Je to prakticky nekonečné. Paradoxní je, že ikdyž obsluze na prodejně řeknou na infolince, že to musí ověřit tak ani to s nimi nehne.

Tahle "akce" je z pozice T-Mobile totálně nezvládnutá.

Aktuálně jsem to zkusil o něco více oficiálněji ... poslal jsem jim tu žádost do datové schránky tak uvidíme.

Co jsem se díval tak O2 to má o něco lépe vyřešeno formou online formuláře ale zd ajsou nějaká úskalí i tam nevím.

Nahoru