od Lukasso » pon 25. lis 2024 14:43:12
18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku. To samé na infolince.
Z těch poznatků jsem došel k tomu, že T-Mobile ví o tom, že takovou asi službu poskytuje ale prakticky nikdo neví jak takvou žádost zpracovat.
Když přijdu s vyplněnou žádostí na pobočku tak mne odkazují na to, že to musím poslat na centrálu poštou, nebo že to musím se domluvit na infolince. A že takovou věc když nezunají tak ji nemohou ani odeslat, zpracovat. Prakticky na všech pobočkách když jsem tam přišel řekli, že vůbec neví o co jde a sami museli volat na infolinku, aby jim k tomu něco řekli. Tam však tohle nijak nepotvrdili ani nevyvrátili. Jen ví, že něco takového existuje ale nemají nějaké bližší informace jak vlastně postupovat pro její zpracování. Následuje pak hledání na webu T-Mobile (cca 20 minut) a pak prohledávají nějaký interní systém kde najdou informaci o tom, že něco takového je poskytováno ale není definováno jak postupovat takže to končí v začarovaném kruhu, kdy na pobočkách odkazují na to, že to si člověk musí poslat poštou sám na Tomíčkovu, nebo zavolat na infolinku. A tam mu zase řeknou, že musí na pobočku, aby to ověřili a odeslali oni. Je to prakticky nekonečné. Paradoxní je, že ikdyž obsluze na prodejně řeknou na infolince, že to musí ověřit tak ani to s nimi nehne.
Tahle "akce" je z pozice T-Mobile totálně nezvládnutá.
Aktuálně jsem to zkusil o něco více oficiálněji ... poslal jsem jim tu žádost do datové schránky tak uvidíme.
Co jsem se díval tak O2 to má o něco lépe vyřešeno formou online formuláře ale zd ajsou nějaká úskalí i tam nevím.
18 poboček T-Mobile za 2 měsíce. Na žádné nebyli schopni pomoci ani když jsem se zastavil na centrále TM na Chodově tak také odkázali na pobočku. To samé na infolince.
Z těch poznatků jsem došel k tomu, že T-Mobile ví o tom, že takovou asi službu poskytuje ale prakticky nikdo neví jak takvou žádost zpracovat.
Když přijdu s vyplněnou žádostí na pobočku tak mne odkazují na to, že to musím poslat na centrálu poštou, nebo že to musím se domluvit na infolince. A že takovou věc když nezunají tak ji nemohou ani odeslat, zpracovat. Prakticky na všech pobočkách když jsem tam přišel řekli, že vůbec neví o co jde a sami museli volat na infolinku, aby jim k tomu něco řekli. Tam však tohle nijak nepotvrdili ani nevyvrátili. Jen ví, že něco takového existuje ale nemají nějaké bližší informace jak vlastně postupovat pro její zpracování. Následuje pak hledání na webu T-Mobile (cca 20 minut) a pak prohledávají nějaký interní systém kde najdou informaci o tom, že něco takového je poskytováno ale není definováno jak postupovat takže to končí v začarovaném kruhu, kdy na pobočkách odkazují na to, že to si člověk musí poslat poštou sám na Tomíčkovu, nebo zavolat na infolinku. A tam mu zase řeknou, že musí na pobočku, aby to ověřili a odeslali oni. Je to prakticky nekonečné. Paradoxní je, že ikdyž obsluze na prodejně řeknou na infolince, že to musí ověřit tak ani to s nimi nehne.
Tahle "akce" je z pozice T-Mobile totálně nezvládnutá.
Aktuálně jsem to zkusil o něco více oficiálněji ... poslal jsem jim tu žádost do datové schránky tak uvidíme.
Co jsem se díval tak O2 to má o něco lépe vyřešeno formou online formuláře ale zd ajsou nějaká úskalí i tam nevím.