
Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Díky. Přesně to jsem jim říkal o firewallu 2.0 a o co vlastně v principu jde. Zkusím jinou prodejnu. Jen bych nerad vymetl všechny Brněnské 

Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
O vyjmutí z Hlasového firewallu jsem žádal osobně na poboččce na Kulaťáku v Praze - tradičně byli kluci zmatení, ale v systému si formulář dohledali, vypsali jsme ho a předali ho ke zpracování. Bohužel později jsem zjistil, že požadavek nedorazil kompletní - něco tam nepřiložili/nenaskenovali a tedy další zpracování bylo zastaveno bez mého vědomí.
V aktuálním Ceníku je v sekci Firewall uvedena možnost odeslání žádosti přes datovou schránku bez dalších podrobností - ty jsem nezískal ani na lince - instrukce k tomu nikde nemají.
Zkusil jsem tedy formulář zde několikrát umístěný ke stažení vyplnit (údaje o mně, telefonní číslo u TM, telefonní číslo u Odoriku a společnost - to je miniTEL s.r.o.) a odeslat datovou schránkou do TM s žádostí, s odvoláním na zmínku v Ceníku a přiloženou žádost. Následující den mi volali, že moji žádost přijali a zahajují její zpracování a po přibližně 5 pracovních dnech mi byl CLIP aktivován - bez dalšího potvrzení ze strany TM. Určitě tedy doporučuji tuto cestu než jít na pobočku.
V aktuálním Ceníku je v sekci Firewall uvedena možnost odeslání žádosti přes datovou schránku bez dalších podrobností - ty jsem nezískal ani na lince - instrukce k tomu nikde nemají.
Zkusil jsem tedy formulář zde několikrát umístěný ke stažení vyplnit (údaje o mně, telefonní číslo u TM, telefonní číslo u Odoriku a společnost - to je miniTEL s.r.o.) a odeslat datovou schránkou do TM s žádostí, s odvoláním na zmínku v Ceníku a přiloženou žádost. Následující den mi volali, že moji žádost přijali a zahajují její zpracování a po přibližně 5 pracovních dnech mi byl CLIP aktivován - bez dalšího potvrzení ze strany TM. Určitě tedy doporučuji tuto cestu než jít na pobočku.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8614
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Možnost požádat o aktiavci CLIP u čísel T-mobile
Díky dal, jsem odkaz do úvodu vlákna.mirkotor píše: ↑pon 13. říj 2025 13:06:58 O vyjmutí z Hlasového firewallu jsem žádal osobně na poboččce na Kulaťáku v Praze - tradičně byli kluci zmatení, ale v systému si formulář dohledali, vypsali jsme ho a předali ho ke zpracování. Bohužel později jsem zjistil, že požadavek nedorazil kompletní - něco tam nepřiložili/nenaskenovali a tedy další zpracování bylo zastaveno bez mého vědomí.
V aktuálním Ceníku je v sekci Firewall uvedena možnost odeslání žádosti přes datovou schránku bez dalších podrobností - ty jsem nezískal ani na lince - instrukce k tomu nikde nemají.
Zkusil jsem tedy formulář zde několikrát umístěný ke stažení vyplnit (údaje o mně, telefonní číslo u TM, telefonní číslo u Odoriku a společnost - to je miniTEL s.r.o.) a odeslat datovou schránkou do TM s žádostí, s odvoláním na zmínku v Ceníku a přiloženou žádost. Následující den mi volali, že moji žádost přijali a zahajují její zpracování a po přibližně 5 pracovních dnech mi byl CLIP aktivován - bez dalšího potvrzení ze strany TM. Určitě tedy doporučuji tuto cestu než jít na pobočku.