Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný odorik

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
buric.zdenek
Příspěvky: 17
Registrován: stř 20. bře 2013 13:18:57

Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný odorik

Příspěvek od buric.zdenek »

Dobrý den,

je možnost při nedostupnosti telefonního čísla (nejde internet) přehrát vlastní oznámení a poté již tento hovor zavěsit (tj. není zde možnost nahrát zprávu).

Na stránce http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla vidím, že se taková podobná možnost (ale s nahráním zprávy) připravuje, tak se chci zeptat, v jakém je to stádiu.

Děkuji
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8558
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od

Příspěvek od xsouku04 »

Možnost zadat nějaké číslo. (nejčastěji mobilní) k lince, které bude voláno jako náhradní pokud je linka nedostupná plánujeme. Ve vašem případě by jste to pak poslal do hlasové schránky . K tomu slouží předčíslí *08550 viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla . Tedy přehrát vzkaz bez možnosti zanechat zprávu. Bohužel tohle přehrání vzkazu ale není zdarma.
Daná funkčnost by měla být hotova maximálně v horizontu týdnů.

Update: Náhradní číslo už funguje, a zadává se do tabulky, ve které je i SIP heslo.
chovanecm
Příspěvky: 23
Registrován: pát 24. kvě 2013 11:04:54

Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od

Příspěvek od chovanecm »

Možná jsem objevil Ameriku, ale všiml jsem si, že když na *0854 namluvím volajícímu oznámení, a to způsobem, že si hovor na *0854 objednám přes callback, tak se oznámení nepřiřadí k mé lince. Naopak, kdokoliv jiný, kdo si objedná zpětné volání na *0854, uslyší mnou nahrané oznámení (a může ho změnit). Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomil, že je něco v nepořádku. Zřejmě to pramení z poznámky na wiki: „Vždy se bude nahrávat pro linku, z které bylo vytočeno.“.
Jelikož je to matoucí, navrhoval bych buď přes callback volání na uvedené číslo zakázat, nebo jako volající linku považovat tu, na kterou je hovor účtován. Děkuji.
Uživatelský avatar
kovik
Příspěvky: 510
Registrován: stř 16. lis 2011 11:07:52

Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od

Příspěvek od kovik »

Zdravim,
oznameni se nahralo `vseobecnemu` uctu, proto to zmatecne chovani.

Chybu jsme opravili...

Diky za nahlaseni.
Odpovědět