Dobrý den,
je možnost při nedostupnosti telefonního čísla (nejde internet) přehrát vlastní oznámení a poté již tento hovor zavěsit (tj. není zde možnost nahrát zprávu).
Na stránce http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla vidím, že se taková podobná možnost (ale s nahráním zprávy) připravuje, tak se chci zeptat, v jakém je to stádiu.
Děkuji
Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný odorik
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 20. bře 2013 13:18:57
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8558
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od
Možnost zadat nějaké číslo. (nejčastěji mobilní) k lince, které bude voláno jako náhradní pokud je linka nedostupná plánujeme. Ve vašem případě by jste to pak poslal do hlasové schránky . K tomu slouží předčíslí *08550 viz http://www.odorik.cz/w/specialni_cisla . Tedy přehrát vzkaz bez možnosti zanechat zprávu. Bohužel tohle přehrání vzkazu ale není zdarma.
Daná funkčnost by měla být hotova maximálně v horizontu týdnů.
Update: Náhradní číslo už funguje, a zadává se do tabulky, ve které je i SIP heslo.
Daná funkčnost by měla být hotova maximálně v horizontu týdnů.
Update: Náhradní číslo už funguje, a zadává se do tabulky, ve které je i SIP heslo.
Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od
Možná jsem objevil Ameriku, ale všiml jsem si, že když na *0854 namluvím volajícímu oznámení, a to způsobem, že si hovor na *0854 objednám přes callback, tak se oznámení nepřiřadí k mé lince. Naopak, kdokoliv jiný, kdo si objedná zpětné volání na *0854, uslyší mnou nahrané oznámení (a může ho změnit). Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomil, že je něco v nepořádku. Zřejmě to pramení z poznámky na wiki: „Vždy se bude nahrávat pro linku, z které bylo vytočeno.“.
Jelikož je to matoucí, navrhoval bych buď přes callback volání na uvedené číslo zakázat, nebo jako volající linku považovat tu, na kterou je hovor účtován. Děkuji.
Jelikož je to matoucí, navrhoval bych buď přes callback volání na uvedené číslo zakázat, nebo jako volající linku považovat tu, na kterou je hovor účtován. Děkuji.
Re: Hlasová schránka - vlastní oznámení, když nedostupný od
Zdravim,
oznameni se nahralo `vseobecnemu` uctu, proto to zmatecne chovani.
Chybu jsme opravili...
Diky za nahlaseni.
oznameni se nahralo `vseobecnemu` uctu, proto to zmatecne chovani.
Chybu jsme opravili...
Diky za nahlaseni.