Podle známé statistiky Ing. Ivo Fišera zveřejněné na Lupa.CZ jsem se dopočetl k (cca) 50 % hovorů do jedné minuty (a 29 % do půl minuty!).xsouku04 píše:Připomínám, že zpětné volání se vyplácí hlavně pro delší hovory. Tedy řekněme více jak minuta či dvě. A těch bývá početně často menšina.
Jinak běžně použitelná řešení na krátké hovory IMO existují

1. Se SIM Odorik/TMo "privátní" DISA (přes *8223004).
2. Se SiM TMo Twist a balíčkem "Twist pevná +" totéž, co v bodě 1. (vyplatí se, s ohledem na paušál 19 Kč/týden, zejména při větším množství hovorů na pevnou mimo Odorik, a přes Odorik Mobily).
3. "Obrácený" CallBack.
Bod 3. je vhodný zejména pro volání lidem, kteří vědí o co jde, a nerozhodí je, když po přijetí hovoru uslyší vyzváněcí tón. (Fakultativní hláška typu "Čekejte prosím, právě vám spojujeme příchozí hovor..." místo vyzváněcího tónu, či obdobná, by byla super

Body 1. a 2. samozřejmě u běžného uživatele záleží na jeho schopnosti využít vlastností ústředny Odoriku a případné kombinaci různých služeb od různých operátorů.