Mám obavy, že Odorčí čísla nepůjdou nastavit protože firmy zřejmě berou pouze Celulární čísla v sítí O2, T-mobile, Vodafone. Bylo by možné se obrátit na České dráhy aby si rozšířili databázi mobilních čísel ? Děkuji
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
helmut.niederman píše:Mám obavy, že Odorčí čísla nepůjdou nastavit protože firmy zřejmě berou pouze Celulární čísla v sítí O2, T-mobile, Vodafone.
A co vám v tom obrácení se na ČD brání?helmut.niederman píše: Bylo by možné se obrátit na České dráhy aby si rozšířili databázi mobilních čísel ? Děkuji
Mám obavy, že ČD se nebude bavit ani s Odorikem a bude to muset vyřešit GTS a možná přímo T-mobile.jiri.filip píše:ViR: Pane kolego, ač Helmut má občas otázky, resp. připomínky typu "na zabití", ve Vaší odpovědi týkající se kontaktování ČD jste zcela "mimo mísu".
Helmut není pro ČD ve věci (ne)akceptace odoričích mobilních čísel "smluvním partnerem". Speciálně v molochu typu ČD se jeho podnětem nebude nikdo zabývat. V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
Zákazník Českých drah je samozřejmě partnerem a naprosto v pohodě se může na ČD obrátit. A pokud neuspěje, tak bych doporučil Černé ovce. Tam už ČD dlouho nebyly, tak by ta reportáž mohla vyjítjiri.filip píše:ViR: Pane kolego, ač Helmut má občas otázky, resp. připomínky typu "na zabití", ve Vaší odpovědi týkající se kontaktování ČD jste zcela "mimo mísu".
Helmut není pro ČD ve věci (ne)akceptace odoričích mobilních čísel "smluvním partnerem". Speciálně v molochu typu ČD se jeho podnětem nebude nikdo zabývat. V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
Svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení můžete odvolat tím, že z adresy,
na kterou Vám bylo toto obchodní sdělení zasláno, odešlete e-mail na adresu opt-out@mail.inkarta.cz.
Vaše adresa bude poté vyřazena do 30 dnů.
Podle mého názoru je vcelku zřejmé, že u této služby (posílání informačních SMS o dopravě) a v tomto postavení (železniční dopravce) nejsou ČD poskytovatelem služeb elektronických komunikací ve smyslu ZoEK, ale s pravděpodobností blížící se jistotě jsou v postavení účastníka, tedy smluvního uživatele elektronických komunikací.jiri.filip píše: V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
Problém je, když bydlíš v nějaké horní dolní, kde končí koleje a jezdí tam jen ČD.luky píše:osobně si myslím, že je třeba tam prostě co nejdřív poslat stížnost. Prostě líná huba, holé neštěstí. Když to pošle zákazník, bude mu napsání stížnosti emailem trvat chvíli. Jen jednou se mi stalo, když mi sekretářka jednoho vyššího úředníka arogantně odepsala, že na můj email bez elektronického podpisu nebudou odpovídat, ať stížnost vytisknu, podepíšu a papír pošlu (odpověděli mi pak stejně emailem bez el. podpisu, že nic řešit nebudou).
Protože ČD není malý eshop a jezdí jimi kdekdo, uvítám, když se ozve i Odorik.
Stačí jen popsat chybu a uvést, že jinak nemůžu užívat jejich služeb, a musel bych ač nerad jezdit konkurencí. Hotovo
Třeba budete příjemně překvapeni, jak to půjde rychle