České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
-
- Příspěvky: 1013
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
Zdravím, mám jeden nový poznatek, když si chci koupit jízdenku v e-shopu Českých Drah a zadám tam telefonní číslo jako číslo pro příjem informačních SMS ( např. informaci o poloze vašeho vlaku a případných dopravních omezeních na jeho trase, atd. ) A zadám tam číslo např. 799794000 ) Tak České dráhy mi napíšou červeným písmem při potvrzení " Zadané telefonní číslo není čislem mobilního telefonu. "
Mám obavy, že Odorčí čísla nepůjdou nastavit protože firmy zřejmě berou pouze Celulární čísla v sítí O2, T-mobile, Vodafone. Bylo by možné se obrátit na České dráhy aby si rozšířili databázi mobilních čísel ? Děkuji
Mám obavy, že Odorčí čísla nepůjdou nastavit protože firmy zřejmě berou pouze Celulární čísla v sítí O2, T-mobile, Vodafone. Bylo by možné se obrátit na České dráhy aby si rozšířili databázi mobilních čísel ? Děkuji
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
helmut.niederman píše:Mám obavy, že Odorčí čísla nepůjdou nastavit protože firmy zřejmě berou pouze Celulární čísla v sítí O2, T-mobile, Vodafone.
Prostě tam mají chybu, protože to programoval nějaký packal. Ta odoričí čísla samozřejmě jsou umístěna v síti T-Mobile.
A co vám v tom obrácení se na ČD brání?helmut.niederman píše: Bylo by možné se obrátit na České dráhy aby si rozšířili databázi mobilních čísel ? Děkuji
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: ned 04. lis 2012 10:14:43
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
ViR: Pane kolego, ač Helmut má občas otázky, resp. připomínky typu "na zabití", ve Vaší odpovědi týkající se kontaktování ČD jste zcela "mimo mísu".
Helmut není pro ČD ve věci (ne)akceptace odoričích mobilních čísel "smluvním partnerem". Speciálně v molochu typu ČD se jeho podnětem nebude nikdo zabývat. V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
Helmut není pro ČD ve věci (ne)akceptace odoričích mobilních čísel "smluvním partnerem". Speciálně v molochu typu ČD se jeho podnětem nebude nikdo zabývat. V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
Mám obavy, že ČD se nebude bavit ani s Odorikem a bude to muset vyřešit GTS a možná přímo T-mobile.jiri.filip píše:ViR: Pane kolego, ač Helmut má občas otázky, resp. připomínky typu "na zabití", ve Vaší odpovědi týkající se kontaktování ČD jste zcela "mimo mísu".
Helmut není pro ČD ve věci (ne)akceptace odoričích mobilních čísel "smluvním partnerem". Speciálně v molochu typu ČD se jeho podnětem nebude nikdo zabývat. V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
Zákazník Českých drah je samozřejmě partnerem a naprosto v pohodě se může na ČD obrátit. A pokud neuspěje, tak bych doporučil Černé ovce. Tam už ČD dlouho nebyly, tak by ta reportáž mohla vyjítjiri.filip píše:ViR: Pane kolego, ač Helmut má občas otázky, resp. připomínky typu "na zabití", ve Vaší odpovědi týkající se kontaktování ČD jste zcela "mimo mísu".
Helmut není pro ČD ve věci (ne)akceptace odoričích mobilních čísel "smluvním partnerem". Speciálně v molochu typu ČD se jeho podnětem nebude nikdo zabývat. V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
My nejsme smluvní partner ČD, takže je úplně jedno, kdo jim to nahlásí.
Myslím, že to příliš hrotíte. ČD určitě nemají žádný zájem na tom, aby blokovaly služby části svých zákazníků, kór teď, když se jim do toho cpe konkurence. Jen si zatím ještě nevšimli, že tu jsou nějací MVNO a neupravili si podle toho svůj systém.
Myslím, že to příliš hrotíte. ČD určitě nemají žádný zájem na tom, aby blokovaly služby části svých zákazníků, kór teď, když se jim do toho cpe konkurence. Jen si zatím ještě nevšimli, že tu jsou nějací MVNO a neupravili si podle toho svůj systém.
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
Zajímalo by mě, jak rychle (a zda vůbec) s tím České dráhy od podání podnětu něco provedou. Oni totiž mají takovou tendenci vymýšlet důvody, proč něco nejde.
Mimochodem, před pár dny mi přišlo z ČD obchodní sdělení zakončené klasickou informací o tom, jak se odhlásit z odběru newsletteru. Zajímavá je ta lhůta…
Mimochodem, před pár dny mi přišlo z ČD obchodní sdělení zakončené klasickou informací o tom, jak se odhlásit z odběru newsletteru. Zajímavá je ta lhůta…
Svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení můžete odvolat tím, že z adresy,
na kterou Vám bylo toto obchodní sdělení zasláno, odešlete e-mail na adresu opt-out@mail.inkarta.cz.
Vaše adresa bude poté vyřazena do 30 dnů.
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
Podle mého názoru je vcelku zřejmé, že u této služby (posílání informačních SMS o dopravě) a v tomto postavení (železniční dopravce) nejsou ČD poskytovatelem služeb elektronických komunikací ve smyslu ZoEK, ale s pravděpodobností blížící se jistotě jsou v postavení účastníka, tedy smluvního uživatele elektronických komunikací.jiri.filip píše: V tomto si musí udělat pořádek sám Odorik. Tzn. kontaktovat písemně ČD s žádostí o odstranění závady, která je pravděpodobně v rozporu se zákonem, např. do 90 dnů. Nebude-li závada v uvedené lhůtě odstraněna, poslat stížnost na příslušný orgán (ČTÚ?).
A z toho je problém dovodit jakékoli porušení zákona, stejně jako "povinnost" bavit se s nějakým operátorem (s výjimkou svého) v rozsahu větším, než jak by se měly ČD bavit o chybě v nějaké své doplňkové informační aplikaci dostupné přes web se svým zákazníkem... Ono i když jde patrně v tomto případě o SW chybu, tak je plně v dispozici účastníka, komu bude či nebude telefonovat a/nebo posílat SMS.
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
osobně si myslím, že je třeba tam prostě co nejdřív poslat stížnost. Prostě líná huba, holé neštěstí. Když to pošle zákazník, bude mu napsání stížnosti emailem trvat chvíli. Jen jednou se mi stalo, když mi sekretářka jednoho vyššího úředníka arogantně odepsala, že na můj email bez elektronického podpisu nebudou odpovídat, ať stížnost vytisknu, podepíšu a papír pošlu (odpověděli mi pak stejně emailem bez el. podpisu, že nic řešit nebudou).
Protože ČD není malý eshop a jezdí jimi kdekdo, uvítám, když se ozve i Odorik.
Stačí jen popsat chybu a uvést, že jinak nemůžu užívat jejich služeb, a musel bych ač nerad jezdit konkurencí. Hotovo
Třeba budete příjemně překvapeni, jak to půjde rychle
Protože ČD není malý eshop a jezdí jimi kdekdo, uvítám, když se ozve i Odorik.
Stačí jen popsat chybu a uvést, že jinak nemůžu užívat jejich služeb, a musel bych ač nerad jezdit konkurencí. Hotovo
Třeba budete příjemně překvapeni, jak to půjde rychle
Re: České dráhy neuznávají GSM celulární čísla Odorik
Problém je, když bydlíš v nějaké horní dolní, kde končí koleje a jezdí tam jen ČD.luky píše:osobně si myslím, že je třeba tam prostě co nejdřív poslat stížnost. Prostě líná huba, holé neštěstí. Když to pošle zákazník, bude mu napsání stížnosti emailem trvat chvíli. Jen jednou se mi stalo, když mi sekretářka jednoho vyššího úředníka arogantně odepsala, že na můj email bez elektronického podpisu nebudou odpovídat, ať stížnost vytisknu, podepíšu a papír pošlu (odpověděli mi pak stejně emailem bez el. podpisu, že nic řešit nebudou).
Protože ČD není malý eshop a jezdí jimi kdekdo, uvítám, když se ozve i Odorik.
Stačí jen popsat chybu a uvést, že jinak nemůžu užívat jejich služeb, a musel bych ač nerad jezdit konkurencí. Hotovo
Třeba budete příjemně překvapeni, jak to půjde rychle