Je to kuriozita, ale O2 toto číslo bere jako své ikdyž je reálně pod Odorikem


O SMS ve vlastní síti se rozhodně nejedná, protože pro "virtuálního operátora" (mimochodem, ZoEK pojem virtuální operátor nedefinuje a nezná) je charakteristické zejména to, že žádnou vlastní síť nemáZedna píše:Tahle sluzba, tedy preposilani SMS o doslem emailu mi u (vsech) virtualu velmi chybi! Pritom se jedna o SMS ve vlastni siti, ale ani ta bohuzel neni k dizpozici zdarma.
Teď jsem si náhodou četl FAQ Netboxu a tam píšou:Zedna píše:...virtualove narozdil od velkych operatoru neposilaji ani SMSku o zmeskanem hovoru behem nedostupnosti meho cisla....
Takže virtuálové to určitě můžou nabízet, ale asi o tom třeba ani nevědí nebo se tím nechtějí zabývat.Budu dostávat informace o nepřijatých hovorech?
Ano, nastavení této služby je možné. Defaultně je služba registru nepřijatých hovorů vypnutá. V případě, že chcete tuto službu aktivovat, kontaktujte, prosím, naše Call Centrum
Tohle u nás půjde také za cca 5 Kč/měsíc bez ohledu na počet SMS. Je to jako jakýsi balíček, který jen zapneme a sms pak neplatíme.JPT píše:Teď jsem si náhodou četl FAQ Netboxu a tam píšou:Zedna píše:...virtualove narozdil od velkych operatoru neposilaji ani SMSku o zmeskanem hovoru behem nedostupnosti meho cisla....
Takže virtuálové to určitě můžou nabízet, ale asi o tom třeba ani nevědí nebo se tím nechtějí zabývat.Budu dostávat informace o nepřijatých hovorech?
Ano, nastavení této služby je možné. Defaultně je služba registru nepřijatých hovorů vypnutá. V případě, že chcete tuto službu aktivovat, kontaktujte, prosím, naše Call Centrum