Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Tak jsem něco zkusil. Určitě to třeba nebude uplně dokonalé a to co jsem udělal neni nějaká super bomba, ale nějak tak by to mohlo být, aby to bylo takové jednotné. V menu jsem přidal navíc pár tlačítek a podstránka "O firmě" by se musela kopletně napsat. Je to přes online editor na http://pixlr.com a na konci už jsem to jen tak narychlo splácal , protože bych pak nestihl do práce. Např. ten ceník GSM. Nebo ta GSM a VoIP nabídka by mohla mít vlastní bublinu (okno).
- Přílohy
-
- Odorik návrh 2.png (358.88 KiB) Zobrazeno 5467 x
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Sice jsem nový uživatel, ale nedá mně abych na větu
Jedno rčení říká: "Čím víc vím, tím víc vím že nic nevím ....".
Co se mně týče, tak mně stačilo najet "myší" na cenu v úvodní stránce a hned vyskočila nápověda co ta cena přesně znamená. No a že GSM je mobil, to je pravda, že to jsem já věděl. Dokonce vím, že to je zkratka z angličtiny. A tím už vím přesně dle rčení více, takže také vím, že již nevím co to přesně znamená... Mám to jako jasný pojem, programovat mobilní komunikaci nebudu a o openbts se nezajímám. Takže nic nevím.
Přesto i samotný Oderik v jedné diskuzi napsal, že nejsou operátorem pro každého. A je to přirozené. Pokud by na sebe stáhly spoustu "lama" uživatelů, museli by kvůli nim zřídit hot-line, to jest zaměstnat dalšího člověka. Ten bude chtít za svoji práci přirozeně plat a tím pádem bude muset následně Odorik zdražit ... Nebo je tu někdo kdo jim tuto službu bude provádět zadarmo ? Skoušel z vás někdo ať ze ziskem 10% pracovat při ceně 0,49 Kč za kus. Zde se bavíme o haléřích a ty už ČNB zrušila.
Pravda ale je, že drobné "učesání" by jim stránkám slušelo. Ale vnímám to tak, že se starají o dobré ceny, funkcionalitu jako celku. Pak na grafiku již čas nezbývá.
PS: Pokud si dobře vybavuji, tak rooming většina virtuálních operátorů nemá a někteří to dokonce ani na web nenapíší. Mně je milejší, když se jedná na rovinu, než když se zatajují informace.
neragoval ...Ještě podotknu, že jsem IT (polo)profesionál a v GSM komunikacích je můj přehled minimálně průměrný.
Jedno rčení říká: "Čím víc vím, tím víc vím že nic nevím ....".

Co se mně týče, tak mně stačilo najet "myší" na cenu v úvodní stránce a hned vyskočila nápověda co ta cena přesně znamená. No a že GSM je mobil, to je pravda, že to jsem já věděl. Dokonce vím, že to je zkratka z angličtiny. A tím už vím přesně dle rčení více, takže také vím, že již nevím co to přesně znamená... Mám to jako jasný pojem, programovat mobilní komunikaci nebudu a o openbts se nezajímám. Takže nic nevím.

Přesto i samotný Oderik v jedné diskuzi napsal, že nejsou operátorem pro každého. A je to přirozené. Pokud by na sebe stáhly spoustu "lama" uživatelů, museli by kvůli nim zřídit hot-line, to jest zaměstnat dalšího člověka. Ten bude chtít za svoji práci přirozeně plat a tím pádem bude muset následně Odorik zdražit ... Nebo je tu někdo kdo jim tuto službu bude provádět zadarmo ? Skoušel z vás někdo ať ze ziskem 10% pracovat při ceně 0,49 Kč za kus. Zde se bavíme o haléřích a ty už ČNB zrušila.
Pravda ale je, že drobné "učesání" by jim stránkám slušelo. Ale vnímám to tak, že se starají o dobré ceny, funkcionalitu jako celku. Pak na grafiku již čas nezbývá.
PS: Pokud si dobře vybavuji, tak rooming většina virtuálních operátorů nemá a někteří to dokonce ani na web nenapíší. Mně je milejší, když se jedná na rovinu, než když se zatajují informace.
_______________________________________ 

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Ano, to je slovo do pranice! Místo "keců" (včetně mněJPT píše:Tak jsem něco zkusil. Určitě to třeba nebude uplně dokonalé a to co jsem udělal neni nějaká super bomba, ale nějak tak by to mohlo být, aby to bylo takové jednotné. V menu jsem přidal navíc pár tlačítek a podstránka "O firmě" by se musela kopletně napsat. Je to přes online editor na http://pixlr.com a na konci už jsem to jen tak narychlo splácal , protože bych pak nestihl do práce. Např. ten ceník GSM. Nebo ta GSM a VoIP nabídka by mohla mít vlastní bublinu (okno).

Za mně, ano souhlasím. Jedno okno pro mobilní volání (GSM), druhé pro internetové (VoIP).
Pěkná práce.
_______________________________________ 

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Ano, mobil->mobil je 1,69Kč/min tak jak je uvedeno na hlavní stránce http://www.odorik.cz/ "ČR mobilní a pevná 1,69 Kč". Vyskočí tam bublina, že to je cena za volání z GSM.MaxVS píše:PS: Všimli jste si, že na stránce Ceny volání je dole uvedeno "Volat z mobilu v ČR lze jen zpětným voláním." A teď mi někdo vysvětlete, jestli můžu volat mobil->mobil běžným způsobem za 1,69Kč/min, nebo ne...
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Pozor na povinně zveřejňované údaje ("O firmě"), měly by být uvedené: http://www.podnikatel.cz/clanky/povinne ... mnim-webu/

JPT píše:Hlavně asi nedělat nějakou (možná zbytečnou) mega změnu. Design stránek a jednotlivé podstránky jsou podle mě vpohodě i grafika a nevypadá to jak z nějaké trapné šablony. Jen asi trošku uspořádat tu hlavní stránku.

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Když jsem si teď přečetl tento příspěvek, ihned jsem se zaregistroval, abych na něj mohl reagovat. Jsem u Odorika od roku 2007 (tehdy ještě volejlevne.cz) a jsem s tímto sip operátorem celou tu dobu velmi spokojen. Při odoriku jsem byl i u sip operátorů FAJN a Axfone. ty už jsem dávno zrušil a jsem stále u Odorika. Podle mne nemá a nikdy neměl Odorik konkurenci co se týče ceny volání, podmínek, webových stránek, účtu, platby atd., hodnoceno vše celkově, nejen nějaké dílčí a přitom nepodstatné, podstatné je cena volání, osobní účet, platba. Hezký den všem též spokojeným zákazníkům. A pan Soukup je jednička.
oprava idefisk na volejlevne.cz
oprava idefisk na volejlevne.cz
Naposledy upravil(a) spokojeny dne čtv 06. úno 2014 23:56:20, celkem upraveno 1 x.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Malá připomínka, když se tu řeší přehlednost webu:
na wiki, stránka
http://www.odorik.cz/w/geograficka_a_no ... k_odorikcz
je "Převod telefonního čísla od Odorik", a pod tím, jako text v odstavci, portace mobilního čísla *k* Odoriku.
Myslím, že by to opravdu chtělo dát jako samostatný heading, a skoro bych to dal někam na méně zasunuté místo.
HonzaS
na wiki, stránka
http://www.odorik.cz/w/geograficka_a_no ... k_odorikcz
je "Převod telefonního čísla od Odorik", a pod tím, jako text v odstavci, portace mobilního čísla *k* Odoriku.
Myslím, že by to opravdu chtělo dát jako samostatný heading, a skoro bych to dal někam na méně zasunuté místo.
HonzaS
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Souhlasim s uvodnim prispevkem. Jsem IT profesional z telekomunikaci a stranky odoriku jsou pro bezne lidi nepochopitelne. Vetsina lidi nema tuseni, ze existuje neco jako voip a volani z internetu a pokud si chteji neco zjistit o "novem operatorovi odorik", tak je hlavni stranka odorik.cz dokonale odradi. Prirovnani k linuxu pred 20ti lety je presne. Napriklad polozku "ČR mobil (přes internet)" bych z uvodniho ceniku vyhodil - to je specialita, ktere malokdo rozumi a jen mate bezne lidi.
Pokud kliknu na "ceny volani" ocekavam ze uvidim kolik stoji minuta volani v siti/jinam a kolik stoji SMS. Misto toho je tam kolik stoji minuta do Čadu
a jin naprosto neprehledne polozky.
Pokud kliknu na "ceny volani" ocekavam ze uvidim kolik stoji minuta volani v siti/jinam a kolik stoji SMS. Misto toho je tam kolik stoji minuta do Čadu

Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Jen drobná technická, Odorik se dříve určitě nejmenoval IDEFISK, IDEFISK je totiž starý název VoIP klienta Zoiper.spokojeny píše:Jsem u Odorika od roku 2007 (tehdy ještě IDEFISK)
Jinak osobně mi přehlednost stránek taky nepřijde moc dobrá, pozoroval jsem to i u jiných VoIP operátorů co se stali i mobilními virtuály - služby MVNO jsou dolepeny do VoIP ceníku a je to takové dost zmatené, neobeznámený zájemce o služby MVNO může být dost zmaten tím co vlastně firma nabízí za služby.
A ta klientská sekce je úplná šílenost, řekl bych ukázkový příklad jak to nemá vypadat.
Re: Má první zkušenost s Odorikem, bohužel negativní
Prostě, pro maximalizaci komerčního úspěchu by to chtělo jednoduchý web pro lamy a za něj schovat web pro geeky
.
Neb nějaký BFU, nota bene "zmagořený" terminologií technického bulváru, to zkrátka nepobere, pokud se trošičku nedovzdělá. A to je v dnešní době docela problém... Akondrát by to musel někdo udělat, že
.
Jinak, ten úvodní příspěvek vlákna mi tak trochu přijde jako FUD od konkurence....

Neb nějaký BFU, nota bene "zmagořený" terminologií technického bulváru, to zkrátka nepobere, pokud se trošičku nedovzdělá. A to je v dnešní době docela problém... Akondrát by to musel někdo udělat, že

Jinak, ten úvodní příspěvek vlákna mi tak trochu přijde jako FUD od konkurence....