Rozhodl jsem reklamovat, jak to, že mi strhly 55,- Kč ale přitom to není nikde vidět. Volám tedy na jejich bezplatné číslo 800 99 77 77 a ve sluchátku mám hlášení " Volané číslo neexistuje " Cože ? Tak tedy volám zkrácené číslo 4488. A slyším další hlášku. Je nám líto, ale nemáte oprávnění k této službě.
Už mi docvaklo, že mi 3TOn zablokoval SIM kartu tedy veškeré příchozí i odchozí hovory. Prostě mi ji umrtvil. Ikdyž v síti je přihlášena. No taky jsem v záporu mínus 8,- Kč.
Teď se sice nemůžu dovolat ani požadovat vysvětlení. Ale nějak mi intuice říká, že mi museli naúčtovat 3x ( 3 neplatné pokusy o aktivaci ) aktivaci toho balíčku 25 MB. K internetu se stejně nepřipojím. Přitom jsem celkově čekal dost dlouho a balíček se neaktivoval.
Ale v základním přehledu mám v samoobsluze uvedeno, 3TOn 25 mb, a podle výpisu mi srazili 25,- Kč, ale nikde není vidět, kam zmizelo těch dalších 30,- Kč. Že by v tom měli bug a zřejmě mi nesprávně naúčtovali i ty další pokusy o aktivaci toho balíčku ? Taky jsem si dneska všiml dopoledne, že se nešlo dovolat, měli poruchu ( a to jsem tam měl ještě kredit 47,- Kč ).
Tak tomu říkám virtuál za všechny prachy. Mne to bylo čert dlužný přeskakovat z tarifu Welcome na tarif Home Lux, když mám teď Sim kartu mrtvou a dobíjet se mi vlastně už nechce, přešla mne chuť podporovat podivné praktiky tohoto ruskojazyčného virtuála.

