Drive jsem mel neomezenky u vsech tri o2 vf a tmobile a vsichni to po hodine tipnuli, tak je mozne ze uz to zrusili- posunuli ale fakt je, ze operatori nikdy moc nechteli omezovat, nastavit spend limit (strop utraty) narizeny snad i EU zkratka jeste pres nekolika mesici na firemnich (korporatnich) sluzbach natvrdo odmitali... Vf na one netu a o2 v korporatnich nabidkach...
automaticke ukonceni "visejiciho" hovoru?
Re: automaticke ukonceni "visejiciho" hovoru?
Ne tech 30 minut co jsem myslel na prichozim hovoru ja bylo u voip operatora z Ostravy - mikrotech. Uplna blbost a jeste to obhajovali jako vyhodu
zduraznuji ze na prichozim
Drive jsem mel neomezenky u vsech tri o2 vf a tmobile a vsichni to po hodine tipnuli, tak je mozne ze uz to zrusili- posunuli ale fakt je, ze operatori nikdy moc nechteli omezovat, nastavit spend limit (strop utraty) narizeny snad i EU zkratka jeste pres nekolika mesici na firemnich (korporatnich) sluzbach natvrdo odmitali... Vf na one netu a o2 v korporatnich nabidkach...
Drive jsem mel neomezenky u vsech tri o2 vf a tmobile a vsichni to po hodine tipnuli, tak je mozne ze uz to zrusili- posunuli ale fakt je, ze operatori nikdy moc nechteli omezovat, nastavit spend limit (strop utraty) narizeny snad i EU zkratka jeste pres nekolika mesici na firemnich (korporatnich) sluzbach natvrdo odmitali... Vf na one netu a o2 v korporatnich nabidkach...
-
Jan Telefonista
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv 24. led 2013 8:35:10
Re: automaticke ukonceni "visejiciho" hovoru?
Zapomnel jste na jednu vec - tady jsme u odoriku. A ten casto dela veci proste proto, ze chteji nejen prodat sluzbu, ale prodat dobrou a kvalitni sluzbu, i kdyz z toho primo nic nema, aspon ja z toho ten pocit mam. Na enumu, registrovani ciziho cisla a buh vi cem vsem co ja ani nepouzivam taky odorik nevydelava, aspon ne primo. Takze podle Vasi logiky by to meli zrusit?Pitomec píše:Proč by to operátor dobrovolně dělal, když z toho má peníze? To by byl sám proti sobě. Každý ať si to pohlídá sám
Jestli to je dovolene nebo nedovolene bych nechal stranou, v aute muze byt hands free. Ja si volam s lidma z auta do auta naprosto bezne a musim potvrdit zkusenosti jineho uzivatele v tomto vlaknu, ze to lidi opravdu zejmena v aute obcas nezavesujou a zavesi se to tedy v lepsim pripade az vypadne za kopcem signal, v horsim az za hodinu, coz je zrejme limit u vodafonuxsouku04 píše:To by museli volaný i volající jet autem oba dva nedovolenì volat za jízdy a oba zapomenout zavìsit a navíc si toho nevšimnout. To je už hodnì nepravdìpodobné. Bìžnì se to nestane.
Samozrejme ze to neni nic duleziteho, nestava se to zrejme casto a stat se mi to u vodafonu, tak bych moh jit s prispevkem leda na lamparnu, ale tady je z toho pekna diskuze
Mimochodem - odorik mi nabidl vraceni penez, coz jsem s diky odmitl, ale vypovida to o tom, ze jim na spokojenosti zakaznika opravdu zalezi.
Re: automaticke ukonceni "visejiciho" hovoru?
Pokud to Odorik udělá s možností uživatelsky zapnout/vypnout, tak samozřejmě nic nenamítám. Ale pokud by to mělo být nuceně, jako to kdysi měli mobilní operátoři (cca 65 minut), tak s tím souhlasit nemohu. Zatím si o mnou placených hovorech chci rozhodovat sám 
Re: automaticke ukonceni "visejiciho" hovoru?
Odorik má nastavených 180 minut, potom je hovor ukončen.... Asi to moc lidí neví, protože to nezjistili. Proč? No, nehovořili tak dlouho...
...Odorik nabídl vrácení peněz.... Už to hovoří za mnohé! Kdo se jim v tom vyrovná?! O nikom dalším nevím....
Odorik v čele s panem Soukupem jsou hold "frajeři"!!!!!!! (Jasně, že v tom nejlepším slova smyslu!)
...Odorik nabídl vrácení peněz.... Už to hovoří za mnohé! Kdo se jim v tom vyrovná?! O nikom dalším nevím....
Odorik v čele s panem Soukupem jsou hold "frajeři"!!!!!!! (Jasně, že v tom nejlepším slova smyslu!)