Další várka SIM, která nefungovala, už fungovat začala. Tedy pravděpodobně už nyní fungují všechny. Pokud ne, hlaste konkrétní číslo.pretorian14 píše:taky už funguje
změna tarifu-nefunkční data
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: změna tarifu-nefunkční data
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
Dobry den, od dnesniho data nam na vetsine tf cisel taky nejdou data.... Co s tim? Dekuji
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: změna tarifu-nefunkční data
Máme zde hlášení dvou nezávislých uživatelů, že jim nefungují data. Oba mají společné to, že data nepoužívají v telefonu, ale jeden v zabezpečovačce a druhý v minipočítači raspberry PI.josef brtnik píše:Dobry den, od dnesniho data nam na vetsine tf cisel taky nejdou data.... Co s tim? Dekuji
Můžete prosím na email poslat příklad čísel které nefungují a také příklad čísla které funguje a také informaci jestli se jedná o nějaké zařízení nebo mobilní telefon?
Podle mailu nemohu váš účet najít.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky 

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: změna tarifu-nefunkční data
Již včera jsme to nahlásili T-mobile, vypadá to, že problém se týká všech simkaret pro jiné použití než v mobilu. Spojení se naváže, ale rozpadá po 3 vteřinách, tedy zjevně se nestihne nic přenést. Dnes mi problém potvrdili a snaží se jej prý vyřešit.josef brtnik píše:ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
xsouku04 píše:Již včera jsme to nahlásili T-mobile, vypadá to, že problém se týká všech simkaret pro jiné použití než v mobilu. Spojení se naváže, ale rozpadá po 3 vteřinách, tedy zjevně se nestihne nic přenést. Dnes mi problém potvrdili a snaží se jej prý vyřešit.josef brtnik píše:ok, děkuji, jsem jeden z nich.... už jsem k vám volal, snad se to vyřeší, je to docela nepříjemné pro mě i zákazníky
Tak to vypadá, že se to rozběhlo....
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
Tak nám to opět v zabezpečovačkách nefunguje a na 533 533 533 to nikdo nezvedá



-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
tak snad už se to řešíjosef brtnik píše:Tak nám to opět v zabezpečovačkách nefunguje a na 533 533 533 to nikdo nezvedá![]()
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: změna tarifu-nefunkční data
Ano, T-mobile opravdu založil trouble ticket. Jinak jsem nyní testoval připojení z mého Linuxového notebooku přes USB klacík HUAWAY.josef brtnik píše: tak snad už se to řeší
Připojení mi funguje, a to i pokud změním APN na nedoporučované "internet" místo doporučovaného internet.t-mobile.cz .
V každém případě je to jiný problém než minule. Jinak dnes ráno v cca 8:30 byl výpadek datových služeb cca 10 minut, předpokládám u všech simkaret. Bohužel.
Jestli to s tím nějak souvisí nebo nikoli, netuším.
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkčníxsouku04 píše:Ano, T-mobile opravdu založil trouble ticket. Jinak jsem nyní testoval připojení z mého Linuxového notebooku přes USB klacík HUAWAY.josef brtnik píše: tak snad už se to řeší
Připojení mi funguje, a to i pokud změním APN na nedoporučované "internet" místo doporučovaného internet.t-mobile.cz .
V každém případě je to jiný problém než minule. Jinak dnes ráno v cca 8:30 byl výpadek datových služeb cca 10 minut, předpokládám u všech simkaret. Bohužel.
Jestli to s tím nějak souvisí nebo nikoli, netuším.