změna tarifu-nefunkční data
-
- Příspěvky: 487
- Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15
Re: změna tarifu-nefunkční data
Mne by zajímalo, kolik z chyb za poslední třeba půlrok ovlivnilo i přímé T-M zákazníky. Se mi zdá, že se spíš jedná o to, že na virtuály se zvysoka kašle... Alespoň v T-M, jak je to u kyslíku čí vodkafonu nevím.. :-/
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: změna tarifu-nefunkční data
Je to trochu jinak. T-mobile koupil GTS a ta měla tu svoji datovou část udělánu špatně. Tedy není to problém všech virtuálů ale jen těch, co byli pod dřívější GTS.mobilemanic píše:Mne by zajímalo, kolik z chyb za poslední třeba půlrok ovlivnilo i přímé T-M zákazníky. Se mi zdá, že se spíš jedná o to, že na virtuály se zvysoka kašle... Alespoň v T-M, jak je to u kyslíku čí vodkafonu nevím.. :-/
Jinak ty víkendové odstávky se většinou týkají i zákazníků T-mobile se smlouvou. T-mobile, zdá se, je ale firma bohatá, tedy mohou si dovolit na otevřených pobočkách a infolince říkat, že nyní to nejde.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: změna tarifu-nefunkční data
Rozumím, je to fakt hrozné. Co můžeme udělat my z Odoriku, je jen přesně problém popsat a pak tlačit na T-mobile, aby to opravil.josef brtnik píše: Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Nevím ale, že bych něco sliboval. V každém případě přesně problém popsat je pro jeho vyřešení zásadní, proto bych prosil, až budete v kanceláři, zkusit ve spolupráci se mnou provést ještě nějaké testy s jednou z těch simkaret, které nejede internet.
Pokud internet nejde ani v mobilu, musí být důvod v nastavení oněch SIMkaret. I když je korektní. Zkusil bych jej změnit.
Také se jednou stalo, že problém se vázal k telefonnímu číslu, tedy pomohlo změnit číslo. Změnit čísla by mohlo být řešení a hlavně by mohlo pomoci techniky z T-mobile pomoci navést na to v čem je problém.
Včera večer jsem poslal T-mobile podrobnější report. Z něho vyplývá, že naposledy Vaše SIM komunikovali včera v cca 3 hodiny ráno.
Před chvílí mi odpověděli, že zakládají nový "incident".
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
xsouku04 píše:Rozumím, je to fakt hrozné. Co můžeme udělat my z Odoriku, je jen přesně problém popsat a pak tlačit na T-mobile, aby to opravil.josef brtnik píše: Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Nevím ale, že bych něco sliboval. V každém případě přesně problém popsat je pro jeho vyřešení zásadní, proto bych prosil, až budete v kanceláři, zkusit ve spolupráci se mnou provést ještě nějaké testy s jednou z těch simkaret, které nejede internet.
Pokud internet nejde ani v mobilu, musí být důvod v nastavení oněch SIMkaret. I když je korektní. Zkusil bych jej změnit.
Také se jednou stalo, že problém se vázal k telefonnímu číslu, tedy pomohlo změnit číslo. Změnit čísla by mohlo být řešení a hlavně by mohlo pomoci techniky z T-mobile pomoci navést na to v čem je problém.
Včera večer jsem poslal T-mobile podrobnější report. Z něho vyplývá, že naposledy Vaše SIM komunikovali včera v cca 3 hodiny ráno.
Před chvílí mi odpověděli, že zakládají nový "incident".
Tak už to chodí, uvidíme, jak dlouho

-
- Příspěvky: 26
- Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57
Re: změna tarifu-nefunkční data
Opět problém s daty??????
Re: změna tarifu-nefunkční data
Dobrý den, žádný problém zatím neevidujeme a ani nám ho žádný další zákazník nehlásil. Pokud problém stále trvá, pošlete nám prosím na konakt[zavinac]odorik.cz podrobnosti o čísle a lokalitě.josef brtnik píše:Opět problém s daty??????