změna tarifu-nefunkční data

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
mobilemanic
Příspěvky: 487
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od mobilemanic »

Mne by zajímalo, kolik z chyb za poslední třeba půlrok ovlivnilo i přímé T-M zákazníky. Se mi zdá, že se spíš jedná o to, že na virtuály se zvysoka kašle... Alespoň v T-M, jak je to u kyslíku čí vodkafonu nevím.. :-/
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od xsouku04 »

mobilemanic píše:Mne by zajímalo, kolik z chyb za poslední třeba půlrok ovlivnilo i přímé T-M zákazníky. Se mi zdá, že se spíš jedná o to, že na virtuály se zvysoka kašle... Alespoň v T-M, jak je to u kyslíku čí vodkafonu nevím.. :-/
Je to trochu jinak. T-mobile koupil GTS a ta měla tu svoji datovou část udělánu špatně. Tedy není to problém všech virtuálů ale jen těch, co byli pod dřívější GTS.
Jinak ty víkendové odstávky se většinou týkají i zákazníků T-mobile se smlouvou. T-mobile, zdá se, je ale firma bohatá, tedy mohou si dovolit na otevřených pobočkách a infolince říkat, že nyní to nejde.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8526
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od xsouku04 »

josef brtnik píše: Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Rozumím, je to fakt hrozné. Co můžeme udělat my z Odoriku, je jen přesně problém popsat a pak tlačit na T-mobile, aby to opravil.
Nevím ale, že bych něco sliboval. V každém případě přesně problém popsat je pro jeho vyřešení zásadní, proto bych prosil, až budete v kanceláři, zkusit ve spolupráci se mnou provést ještě nějaké testy s jednou z těch simkaret, které nejede internet.
Pokud internet nejde ani v mobilu, musí být důvod v nastavení oněch SIMkaret. I když je korektní. Zkusil bych jej změnit.
Také se jednou stalo, že problém se vázal k telefonnímu číslu, tedy pomohlo změnit číslo. Změnit čísla by mohlo být řešení a hlavně by mohlo pomoci techniky z T-mobile pomoci navést na to v čem je problém.

Včera večer jsem poslal T-mobile podrobnější report. Z něho vyplývá, že naposledy Vaše SIM komunikovali včera v cca 3 hodiny ráno.
Před chvílí mi odpověděli, že zakládají nový "incident".
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

xsouku04 píše:
josef brtnik píše: Hmmm, to je sice pěkné, ale já jsem už nesmírně je...ný zákazníky.... od Vás co, nic, jen sliby.... prostě to odsr...m já... Je to stále nefunkční
Rozumím, je to fakt hrozné. Co můžeme udělat my z Odoriku, je jen přesně problém popsat a pak tlačit na T-mobile, aby to opravil.
Nevím ale, že bych něco sliboval. V každém případě přesně problém popsat je pro jeho vyřešení zásadní, proto bych prosil, až budete v kanceláři, zkusit ve spolupráci se mnou provést ještě nějaké testy s jednou z těch simkaret, které nejede internet.
Pokud internet nejde ani v mobilu, musí být důvod v nastavení oněch SIMkaret. I když je korektní. Zkusil bych jej změnit.
Také se jednou stalo, že problém se vázal k telefonnímu číslu, tedy pomohlo změnit číslo. Změnit čísla by mohlo být řešení a hlavně by mohlo pomoci techniky z T-mobile pomoci navést na to v čem je problém.

Včera večer jsem poslal T-mobile podrobnější report. Z něho vyplývá, že naposledy Vaše SIM komunikovali včera v cca 3 hodiny ráno.
Před chvílí mi odpověděli, že zakládají nový "incident".

Tak už to chodí, uvidíme, jak dlouho ;-)
josef brtnik
Příspěvky: 26
Registrován: úte 07. dub 2015 18:01:57

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od josef brtnik »

Opět problém s daty??????
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 289
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: změna tarifu-nefunkční data

Příspěvek od misa »

josef brtnik píše:Opět problém s daty??????
Dobrý den, žádný problém zatím neevidujeme a ani nám ho žádný další zákazník nehlásil. Pokud problém stále trvá, pošlete nám prosím na konakt[zavinac]odorik.cz podrobnosti o čísle a lokalitě.
Odpovědět