Přesměrování mobilního čísla z webu

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
cizo
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 03. zář 2015 17:45:45

Re: Přesměrování mobilního čísla z webu

Příspěvek od cizo »

Zůstaň v klidu, zmeškané hovory na Moje O2 vidět nejsou.
Uživatelský avatar
TKlf
Příspěvky: 118
Registrován: ned 16. pro 2012 1:05:17

Re: Přesměrování mobilního čísla z webu

Příspěvek od TKlf »

U Vodafone v OneNet jde nastavit všechna přesměrování jako v mobilu. Výpisy tam nevidim, ale je možné, že je nastaveno, že nemám vidět. Nejsem admin.

Píší na T9
Stepijana
Příspěvky: 58
Registrován: sob 24. lis 2012 10:40:01

Re: Přesměrování hovorů z webu

Příspěvek od Stepijana »

xsouku04 píše:
leonell píše:Dobrý den,
stalo se mi, že jsem zapomněl doma mobil. Naivně jsem si myslel, že u TM je možné se přihlásit do T-Zones (či jak se to teď jmenuje) a tam jednoduše zadat přesměrování na stolní telefon. Chyba lávky, nic takového nejde. Operátor mi sdělil, že přesměrování lze nastavit jen ze svého telefonu, což v okamžiku, kdy jsem potřeboval vyřešit zapomenutý mobil znělo no, vtipně :) S výpisem hovorů jsem dopadl stejně - nejde a pokud by šlo tak jen odchozí, což jaksi opět se zapomenutým mobilem moc nevyužiji.
Můj dotaz zde zní - co z to má Odorik lépe? Ty hovory vím že se s nějakým malým zpožděním ukazují, co to přesměrování z webu?
Díky,
L.
Bohužel, co se týče zapomenutého mobilu, jste na tom v podstatě stejně.
Příchozí hovory se u nás zobrazují, ale jen zvednuté hovory. Bohužel ne zmeškané. Proto nemůžeme posílat třeba emaily o zmeškaných hovorech, protože tahle informace se k nám vůbec nedostane. (Pokud byste ale s tím počítal předem, můžete použít nepodmíněné nebo podmíněné přesměrování na nomadické nebo geografické číslo a tam je možné vše)
Jste na tom lépe snad jen tím, že můžete dělat hovory z telefonní budky nebo internetu na svůj účet a se svojí identitou. Jasně ale neřeší to ten hlavní problém, že se vám nikdo nedovolá.

Nevím ale o tom, že na tom byl nějaký mobilní operátor v ČR lépe.
Já to mám u Odorika nastavené jako paralelní zvonění. Už jsem to využil. A to tak, že jsem při zapomenutém mobilu internetovou aplikaci odorik.exe sledoval abych zaznemenal,že mi někdo volá. Schválně říkám sledoval protože jsem chtěl nastavit, aby mi aplikace nějak vyzváněla a to mi nefungovalo. Dělám to špatně, nebo to žádným způsobem nastavit na vyzvánění nelze?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesměrování hovorů z webu

Příspěvek od xsouku04 »

Stepijana píše: Já to mám u Odorika nastavené jako paralelní zvonění. Už jsem to využil. A to tak, že jsem při zapomenutém mobilu internetovou aplikaci odorik.exe sledoval abych zaznemenal,že mi někdo volá. Schválně říkám sledoval protože jsem chtěl nastavit, aby mi aplikace nějak vyzváněla a to mi nefungovalo. Dělám to špatně, nebo to žádným způsobem nastavit na vyzvánění nelze?
Paralelní zvonění u příchozích hovorů na mobilní čísla nelze nastavovat, protože hovor nejde vůbec přes nás. Na odorik můžete hovor poslat jedině přesměrováním. To ale nemusí být zadarmo a T-mobile musíte mít mobil s danou simkartou. Tedy pokud mobil zapomenete a není u něj nikdo kdo by byl schopen zadat kód na přesměrování, máte smůlu.
Stepijana
Příspěvky: 58
Registrován: sob 24. lis 2012 10:40:01

Re: Přesměrování hovorů z webu

Příspěvek od Stepijana »

xsouku04 píše:
Stepijana píše: Já to mám u Odorika nastavené jako paralelní zvonění. Už jsem to využil. A to tak, že jsem při zapomenutém mobilu internetovou aplikaci odorik.exe sledoval abych zaznemenal,že mi někdo volá. Schválně říkám sledoval protože jsem chtěl nastavit, aby mi aplikace nějak vyzváněla a to mi nefungovalo. Dělám to špatně, nebo to žádným způsobem nastavit na vyzvánění nelze?
Paralelní zvonění u příchozích hovorů na mobilní čísla nelze nastavovat, protože hovor nejde vůbec přes nás. Na odorik můžete hovor poslat jedině přesměrováním. To ale nemusí být zadarmo a T-mobile musíte mít mobil s danou simkartou. Tedy pokud mobil zapomenete a není u něj nikdo kdo by byl schopen zadat kód na přesměrování, máte smůlu.
Máte pravdu. Nemám to dělané paralelním zvoněním ale přeměrováním. Po 20 sekundách mi to začne zvonit na pevnou. Mám mobil i pevnou u Odorika. Nicméně otázka ke zvonění na pevné lince (kterou mám propojenou na odorik.exe) je stejná. Lze nastavit zvonění na Odorik exe při příchozím hovoru?
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesměrování hovorů z webu

Příspěvek od xsouku04 »

Stepijana píše: Máte pravdu. Nemám to dělané paralelním zvoněním ale přeměrováním. Po 20 sekundách mi to začne zvonit na pevnou. Mám mobil i pevnou u Odorika. Nicméně otázka ke zvonění na pevné lince (kterou mám propojenou na odorik.exe) je stejná. Lze nastavit zvonění na Odorik exe při příchozím hovoru?
Příchozí hovory by měly zvonit i na Odorik.exe. Proč se tak nestalo v konkrétním případě, se mohu podívat, pokud mi zde napíšete ID konkrétního hovoru.
http://www.odorik.cz/w/hlaseni_problemu
Odpovědět