>
> nevidíte u vás, proč by hovory ID 53089374 a 53089454 nebyly u
> příjemce slyšet?
> Volající má HW telefon Cisco, volá na mobil.
>
> V síti Odoriku a příjem hovorů funguje bezchybně.
>
> Předem děkuji
Cisco-CP7960G/8.0

Dobrý den,
problém je replikovatelný.
Zapnul jsem u nás rtp proxy a vynutil používání kodeku Alaw, abych vyloučil potíže s kodeky nebo NATem.
Majitelka čísla mi několikrát zavolala na mobil a nebylo nic slyšet.
RTP, tedy zvuk co k nám přijde jsme si odchytili a je to opravdu pouhé "ticho".
My jen to "ticho" přepošleme dále na mobil.
Typnul bych si tedy, že nějak haraší ciscu.
Můžete zkusit nějaký jiný telefon na stejném místě ?
Dobré je, že zdá se že to není věc náhody, ale stane se to vždycky. Což je dobře.
Také bych se podíval na to jakým způsobem paní hovory vytáčí. Není možné že nějak omylem po vytočení čísla zmáčkne něco jako mute ?