Přesměrování hovorů
Přesměrování hovorů
Zdravím, zajímalo by mě jestli jde přesměrovat příchozí hovor na mobil ? Na fóru jsem z útržků pochopil, že to možná jde, ale v nastavení jsem to nenašel. Gigaset C610 IP nabízí tu možnost, ale asi jen pro pevnou linku a ne pro voip, protože to místo přesměrování zavěsilo. Jde to teda nějak přesměrovat ?
Re: Přesměrování hovorů
paralelní vyzvánění?
Re: Přesměrování hovorů
Paralerní ne e. To vím. Procházel sem nastavení toho HW telefonu, tak jsem to tam našel. Nijak zvlášť to nepotřeubuju, ale jen mě zajímalo jestli to jde. Je tam nastavení přesměrování pokud to nikdo nezvedne, tak na určité číslo.
Re: Přesměrování hovorů
Je celkem zbytečné řešit přesměrování v telefonu, když to má elegantně vyřešené přímo VoIP provider...
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8557
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přesměrování hovorů
Přesměrování, který inicializuje telefon podporujeme jen v rámci sítě Odorik. Tedy na mobil to nejde.JPT píše:Paralerní ne e. To vím. Procházel sem nastavení toho HW telefonu, tak jsem to tam našel. Nijak zvlášť to nepotřeubuju, ale jen mě zajímalo jestli to jde. Je tam nastavení přesměrování pokud to nikdo nezvedne, tak na určité číslo.
Většina telefonů je děsně přesložitělých, takže je opravdu lepší to nastavovat u nás na webu, kde je to nezávislé na telefonu, který máte. Navíc to bude fungovat i kdyby vám zrovna doma nešel proud nebo internet.
Re: Přesměrování hovorů
No mě je to jedno, kde to přesměrování bude. Jen jsem tu funkci náhodou objevil, zkusil a nefungovala, tak jsem se na to zeptal. A můžu se zeptat jak to má vyřešené ? Tím paralelním vyzváněním ?Pitomec píše:Je celkem zbytečné řešit přesměrování v telefonu, když to má elegantně vyřešené přímo VoIP provider...
Já to tam nikde nenašelxsouku04 píše: ...takže je opravdu lepší to nastavovat u nás na webu...

Re: Přesměrování hovorů
Ano - paralelním vyzváněním. Najdeš to po přihlásení do účtu v nastavení, kde vybereš svoje telefonní číslo a u paralelního vyzvánění zadáš údaje, kde všude to má zvonit. Nebo to uděláš přes výše uvedenou SMS.
Re: Přesměrování hovorů
O tom paralerním vím, že existuje, ale já sem to myslel tak, že když bude někdo volat na pevnou domů a doma to nikdo nezvedne, tak pak by se to přesměrovalo na mobil. Kdyby to paralelně zvonilo i na mobilu, tak by to klidně mohl zvednout někdo jiný z rodiny, který zrovna nebude doma, dřív než to stihne ten, co bude doma...
Re: Přesměrování hovorů
Paralelní zvonění se dá nastavit s časovým zpožděním, takže nedojde-li ke zvednutí hovoru ani po XX vteřinách, hovor se automaticky přesměruje na mobil.