Přesměrování hovorů

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Přesměrování hovorů

Příspěvek od JPT »

Zdravím, zajímalo by mě jestli jde přesměrovat příchozí hovor na mobil ? Na fóru jsem z útržků pochopil, že to možná jde, ale v nastavení jsem to nenašel. Gigaset C610 IP nabízí tu možnost, ale asi jen pro pevnou linku a ne pro voip, protože to místo přesměrování zavěsilo. Jde to teda nějak přesměrovat ?
luky
Příspěvky: 635
Registrován: sob 24. bře 2012 20:56:12

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od luky »

paralelní vyzvánění?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2721
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od Pitomec »

JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od JPT »

Paralerní ne e. To vím. Procházel sem nastavení toho HW telefonu, tak jsem to tam našel. Nijak zvlášť to nepotřeubuju, ale jen mě zajímalo jestli to jde. Je tam nastavení přesměrování pokud to nikdo nezvedne, tak na určité číslo.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2721
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od Pitomec »

Je celkem zbytečné řešit přesměrování v telefonu, když to má elegantně vyřešené přímo VoIP provider...
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8557
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od xsouku04 »

JPT píše:Paralerní ne e. To vím. Procházel sem nastavení toho HW telefonu, tak jsem to tam našel. Nijak zvlášť to nepotřeubuju, ale jen mě zajímalo jestli to jde. Je tam nastavení přesměrování pokud to nikdo nezvedne, tak na určité číslo.
Přesměrování, který inicializuje telefon podporujeme jen v rámci sítě Odorik. Tedy na mobil to nejde.
Většina telefonů je děsně přesložitělých, takže je opravdu lepší to nastavovat u nás na webu, kde je to nezávislé na telefonu, který máte. Navíc to bude fungovat i kdyby vám zrovna doma nešel proud nebo internet.
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od JPT »

Pitomec píše:Je celkem zbytečné řešit přesměrování v telefonu, když to má elegantně vyřešené přímo VoIP provider...
No mě je to jedno, kde to přesměrování bude. Jen jsem tu funkci náhodou objevil, zkusil a nefungovala, tak jsem se na to zeptal. A můžu se zeptat jak to má vyřešené ? Tím paralelním vyzváněním ?
xsouku04 píše: ...takže je opravdu lepší to nastavovat u nás na webu...
Já to tam nikde nenašel :-( Našel jsem jen nastavení mejlů pro zmeškané hovory atp.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2721
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od Pitomec »

Ano - paralelním vyzváněním. Najdeš to po přihlásení do účtu v nastavení, kde vybereš svoje telefonní číslo a u paralelního vyzvánění zadáš údaje, kde všude to má zvonit. Nebo to uděláš přes výše uvedenou SMS.
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od JPT »

O tom paralerním vím, že existuje, ale já sem to myslel tak, že když bude někdo volat na pevnou domů a doma to nikdo nezvedne, tak pak by se to přesměrovalo na mobil. Kdyby to paralelně zvonilo i na mobilu, tak by to klidně mohl zvednout někdo jiný z rodiny, který zrovna nebude doma, dřív než to stihne ten, co bude doma...
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2721
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Přesměrování hovorů

Příspěvek od Pitomec »

Paralelní zvonění se dá nastavit s časovým zpožděním, takže nedojde-li ke zvednutí hovoru ani po XX vteřinách, hovor se automaticky přesměruje na mobil.
Odpovědět