Další snižování cen volání
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další snižování cen volání
Jde o to, že starat se o technicky méně zdatné zákazníky je pěkná dřina. Stačí několik tisíc zákazníků tohoto typu a dovedli by nás úplně zahltit. Naproti je zde spousty šikovných lidí co by si tím mohlo přividělat a rozdíl mezi vyšší a nižší cenou si ponechat.
Jiná cesta by mohla podporovat přeprodejce, kteří by si prodávali pod vlastní značkou za svoje ceny. To mi ale přijde že by asi nebylo moc efektivní a český trh je už tak hrozně roztříštěn. Dělat si další značky je myslím zbytečné.
Jiná cesta by mohla podporovat přeprodejce, kteří by si prodávali pod vlastní značkou za svoje ceny. To mi ale přijde že by asi nebylo moc efektivní a český trh je už tak hrozně roztříštěn. Dělat si další značky je myslím zbytečné.
Re: Další snižování cen volání
To nezni spatne. Neco podobneho nabizi i konkurence (s tim, ze pouze "vrati" cast provolane castky). Snad by to mohlo fungovat. Otazkou je, jestli si uzivatele realne zvoli vyssi sazbu, nebo to budou brat stylem "nejak to zvladnu" a pak se divit co vse je "extra" placeno.xsouku04 píše:Jde o to, že starat se o technicky méně zdatné zákazníky je pěkná dřina. Stačí několik tisíc zákazníků tohoto typu a dovedli by nás úplně zahltit. Naproti je zde spousty šikovných lidí co by si tím mohlo přividělat a rozdíl mezi vyšší a nižší cenou si ponechat.
Souhlasim, ze to neni moc realne.xsouku04 píše:Jiná cesta by mohla podporovat přeprodejce, kteří by si prodávali pod vlastní značkou za svoje ceny. To mi ale přijde že by asi nebylo moc efektivní a český trh je už tak hrozně roztříštěn. Dělat si další značky je myslím zbytečné.
Re: Další snižování cen volání
Ona by to spíš byla otázka pro lidi, kteří by případně mohli/měli být ochotní platiti, ani tak ne tady sem do fóra, sem chodí ti, kteří se budou starat
Ale povtrzuju, že, ačkolliv sám takovou spotřebu nemám, starám se často o účty lidí, které (s rezervou) nezajímá ani tak to, kolik platí, ale hlavně to, aby telefon fungoval.

Re: Další snižování cen volání
Možná zavedení volitelných paušálů s volnými minutami nebo nižší cenou za volání by stálo za úvahu.
Re: Další snižování cen volání
xsouku04 přesně ví o cem píše... jde o to, že starat se o technicky méně zdatné zákazníky je pěkná dřina....
Vezměte to pohledem ISP. Prio pro VoIP za každých okolností-což sebere určitou přenosovou kapacitu pásma, občas se stane, že vlivem NATů se strany neslyší-řeší se to zpravidla veřejnou IP až na VoIP adaptér-bránu. Při současném nedostatku IPv4 a přidělování bloků /30 pro každý "zlobící" adaptér celkem vopruz. No a to všechno aktuálně řesíme na naší síti a provize z telefonování jde konkurenční fy, která nás nechala udělat připojení a pak houfem rozházela VoIP po zákaznících.
Abych byl úplně konkrétní, my řešíme se zákazníky potíže, protože na bráně se nic neměnilo a doteď to fungovalo, my tam routujeme naše veřejný IP aby to chodilo, vyhrazujeme a priorizujeme provoz pro VOip no a provize za volání z toho má konkurence která tam ty brány rozházela a koncáky si zaregistrovala pod partnerskou smlouvu. A to se mi teda vůbec nezamlouvá..
Ano, můžete namítnou, že takovouto práci si můžeme nechat zaplatit. Je otázka, zda ji zákazník zaplatí, protože on nic neměnil, tak proč by měl platit-ověřeno praxí a nebo zaplatí a v zápětí pošle výpověď-také se už stalo. Dostali jsme odpově'd, že předpokládá, že on má ve svých 299 ( i s DPH) už všechno započteno
Kdo je natolik technicky zdatný, aby si pořídil voip, zřídit účet, nakonfiguroval bránu - OK, ať volá za minimální ceny. Kdo toho není schopen, měl by mít možnost aby se o něj stral někdo, kdo mu to zařídí a ten samozžejmě měl nějakou část z toho co provolá-záměrně píšu provolá, protože pokud nevolám, neutratím ani kačku, tak logicky nemůžu mít ani problém.. Pokud volám a volám hodně, pak bych spíše očenil Online přístup při řešení potíží a na nějakou tu kačku nehledím.
Vezměte to pohledem ISP. Prio pro VoIP za každých okolností-což sebere určitou přenosovou kapacitu pásma, občas se stane, že vlivem NATů se strany neslyší-řeší se to zpravidla veřejnou IP až na VoIP adaptér-bránu. Při současném nedostatku IPv4 a přidělování bloků /30 pro každý "zlobící" adaptér celkem vopruz. No a to všechno aktuálně řesíme na naší síti a provize z telefonování jde konkurenční fy, která nás nechala udělat připojení a pak houfem rozházela VoIP po zákaznících.
Abych byl úplně konkrétní, my řešíme se zákazníky potíže, protože na bráně se nic neměnilo a doteď to fungovalo, my tam routujeme naše veřejný IP aby to chodilo, vyhrazujeme a priorizujeme provoz pro VOip no a provize za volání z toho má konkurence která tam ty brány rozházela a koncáky si zaregistrovala pod partnerskou smlouvu. A to se mi teda vůbec nezamlouvá..
Ano, můžete namítnou, že takovouto práci si můžeme nechat zaplatit. Je otázka, zda ji zákazník zaplatí, protože on nic neměnil, tak proč by měl platit-ověřeno praxí a nebo zaplatí a v zápětí pošle výpověď-také se už stalo. Dostali jsme odpově'd, že předpokládá, že on má ve svých 299 ( i s DPH) už všechno započteno

Kdo je natolik technicky zdatný, aby si pořídil voip, zřídit účet, nakonfiguroval bránu - OK, ať volá za minimální ceny. Kdo toho není schopen, měl by mít možnost aby se o něj stral někdo, kdo mu to zařídí a ten samozžejmě měl nějakou část z toho co provolá-záměrně píšu provolá, protože pokud nevolám, neutratím ani kačku, tak logicky nemůžu mít ani problém.. Pokud volám a volám hodně, pak bych spíše očenil Online přístup při řešení potíží a na nějakou tu kačku nehledím.
Re: Další snižování cen volání
Tady jsem osobne spise proti. Pristup s balicky se mi trochu prici... Je to presne duvod, proc jsem o nekterych konkurencich ani neuvazoval. Vnimal bych to spise jako krok stranou a verim, ze bych nebyl sam.Pitomec píše:Možná zavedení volitelných paušálů s volnými minutami nebo nižší cenou za volání by stálo za úvahu.
Neumim si ani predstavit "motivacni" program typu, vyres nekolik problemu, dostanes par minut / kredit. V tom pripade by byl asi znacny narust dotazu i odpovedi

Taktez me docela odrazuje minimalni plneni. Pokud by se melo neco takoveho zavadet, tak bych pripustil za ucet - dalo by se predpokladat ze osoba za uctem bude asi ta, ktera je bud technicky zdatna, ci zdatna v jine nez technicke oblasti


Nejsem v tomto smeru asi nejvdecnejsi zakaznik, nicmene na druhou stranu ani nepatrim k tem, kteri chrli dotazy na technickou podporu

Pokud tomu dobre rozumim, tak jste dali konektivitu a zakaznici si poridili sluzbu nekoho jineho s "nejlevnejsim" dostupnych zarizenim. V tom pripade jim spise pritezujete nez pomahate, kdyz jim davate verejne IP adresy jen kvuli VoIP gw / telefonum. Je to tu jiz mnohokrat zmineno - Voip a verejne vs. privatni IP adresa... Pokud je davate normalne, tak asi neni co resit (je to pak vec kazdeho uzivatele), pokud je davate "kvuli VoIP", tak nechapu. Problem neni v privatni adrese a NATu, to VoIP technologie umi prekonat... Problem je zpravidla v koncovem zarizeni.xroot píše:my tam routujeme naše veřejný IP aby to chodilo
Co bych jeste pochopil, pokud byste jim dali "staticky" port, ktery by sel jim na 5060

Nicmene, abychom neutekly od tematu, dostavame se zpet v zacarovanem kruchu - kdo je schopen priznat, ze v tom neni uplne kovany (vyssi sazba, balicek,...) ?

- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8526
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další snižování cen volání
Balíčky bych určitě nechtěl. Je s tim hodně práce a je to jen takové marketingové "kdo z koho".
Mít ale dvě různé ceny pro volání do ČR s tím, že za lepší cenu je nutné platit nějaký měsíční paušál a nebo se spokojit s podporou na fóru. Jinak všude bychom inzerovali jen ty mírně "horší ceny", takže většina zákaznazníků by se o tom, že existuje i nějaký jiný tarif pro technicky zdatné ani nedozvěděla.
V každém případě nehodláme zdražovat, je to jen otázka jak moc snižovat cenu při dalším snižování propojovacích poplatků.
Mít ale dvě různé ceny pro volání do ČR s tím, že za lepší cenu je nutné platit nějaký měsíční paušál a nebo se spokojit s podporou na fóru. Jinak všude bychom inzerovali jen ty mírně "horší ceny", takže většina zákaznazníků by se o tom, že existuje i nějaký jiný tarif pro technicky zdatné ani nedozvěděla.
V každém případě nehodláme zdražovat, je to jen otázka jak moc snižovat cenu při dalším snižování propojovacích poplatků.
Re: Další snižování cen volání
servisní poplatek má být paušální nebo za výkon. Pokud bych volal stále více a někdo po mě chtěl více a více peněz za servis, tak se na to vykašlu. Pokud nějaká firma potřebuje stálou pomoc, tak má mít tuto pomoc zpoplatněnou v rozsahu činnosti. A ne že zaplatí za servis více jen proto, že více utratí. Prostě poplatek za údržbu, bez ohledu kolik volám (to je věc zákazníka)xroot píše: Kdo toho není schopen, měl by mít možnost aby se o něj stral někdo, kdo mu to zařídí a ten samozžejmě měl nějakou část z toho co provolá-záměrně píšu provolá, protože pokud nevolám, neutratím ani kačku, tak logicky nemůžu mít ani problém.. Pokud volám a volám hodně, pak bych spíše očenil Online přístup při řešení potíží a na nějakou tu kačku nehledím.
Balíčky nemusí být až zase tak špatné, můžou podpořit tu službu, o kterou není třeba takový zájem nebo ji lidé nepoužívají. Třeba callbackový balíček na příchozí hovory (na mobil, na pevnou). Balíčky dneska má každý - kabelovky, Skype, gsm operátoři....Lidi balíčky špatně vnímají, protože do nich operátoři nalijou svoji vyčůranost
Akční kredit - to nabízí Fring. Pošle vám mail, že po dobití kreditu 10euro vám dá nějaká procenta jako bonus zdarma, s tím, že to musíte všechno do konce měsíce provolat, jinak bonus propadne...prostě motivují lidi volat. A s jídlem roste chuť
Re: Další snižování cen volání
Je velký rozdíl mezi tím, když máš jenom povinné balíčky a mezi tím, když si můžeš nějaký vybrat. Přičemž možnost současného stavu se zachová. Tady rozhodně není nic krok stranou a je to naopak krok vstřícný. Jedinou otázkou je pracnost zavedení, ale to už není záležitostí zákazníka a jeho výběru.cz-helper píše:Tady jsem osobne spise proti. Pristup s balicky se mi trochu prici... Je to presne duvod, proc jsem o nekterych konkurencich ani neuvazoval. Vnimal bych to spise jako krok stranou a verim, ze bych nebyl sam.Pitomec píše:Možná zavedení volitelných paušálů s volnými minutami nebo nižší cenou za volání by stálo za úvahu.
Neumim si ani predstavit "motivacni" program typu, vyres nekolik problemu, dostanes par minut / kredit. V tom pripade by byl asi znacny narust dotazu i odpovedi.
Taktez me docela odrazuje minimalni plneni. Pokud by se melo neco takoveho zavadet, tak bych pripustil za ucet - dalo by se predpokladat ze osoba za uctem bude asi ta, ktera je bud technicky zdatna, ci zdatna v jine nez technicke oblasti. No a pokud neco vyresi s jednim cislem, s druhym to snad zvladne
.
Nejsem v tomto smeru asi nejvdecnejsi zakaznik, nicmene na druhou stranu ani nepatrim k tem, kteri chrli dotazy na technickou podporu![]()
Re: Další snižování cen volání
Můj osobní názor je ten, že se to začne podobat politice Microsoftu a jejich retail vs. oem, kdy pak v případě problémů oba typu userů svorně nadávají na MS a je úplně jedno, kdo by jim měl dávat podporuxsouku04 píše:Balíčky bych určitě nechtěl. Je s tim hodně práce a je to jen takové marketingové "kdo z koho".
Mít ale dvě různé ceny pro volání do ČR s tím, že za lepší cenu je nutné platit nějaký měsíční paušál a nebo se spokojit s podporou na fóru. Jinak všude bychom inzerovali jen ty mírně "horší ceny", takže většina zákaznazníků by se o tom, že existuje i nějaký jiný tarif pro technicky zdatné ani nedozvěděla.
V každém případě nehodláme zdražovat, je to jen otázka jak moc snižovat cenu při dalším snižování propojovacích poplatků.
