Přesměrování volání na linku

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
GeBu
Příspěvky: 578
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Přesměrování volání na linku

Příspěvek od GeBu »

Zdravím, poradíte někdo, jak přesměrovat hovor (Paralelní vyzvánění), který směřuje přímo na číslo linky *XXXXXX?
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Přesměrování volání na linku

Příspěvek od ViR »

GeBu píše:Zdravím, poradíte někdo, jak přesměrovat hovor (Paralelní vyzvánění), který směřuje přímo na číslo linky *XXXXXX?
Obávám se, že uživatelské nastavení této funkce na ústředně není podporováno. Číslo linky, doplněné o @sip.odorik.cz (respektive IP adresu, případně i port) je finální vnitřní adresa "fyzického" terminálu. Čili pokud už na něj hovor "doručím", měl by mít (aby to bylo "čisté") možnost poslat hovor jinam už jedině tento terminál (což SIP obecně umí). Nikoli již něco na cestě.

Je to asi tak, jako když dopis adresovaný na miniTEL s.r.o. (analog veřejného čísla) předá asistentka, která má na starosti poštu, podle "vnitřního předpisu" třeba p. Soukupovi (analog čísla linky). Neměla by již mít možnost přijít a vzít mu jej příjemci z kufru. Ale předtím, než jej někomu dá, může, na základě pokynu k "přesměrování", dát ten dopis třeba p. Kovaříkovi (jiné lince) :-). Stejně tak mu jej ovšem může dát sám p. Soukup. Ale nikoli již asistentka, neb jej již nemá.

Mám za to, že tato "logika" snižuje nebezpečí cyklení a pod., protože tím pádem lze "přesměrovávat" jen z jedné úrovně o vrstvu výše, a to z namapovaného čísla.
GeBu
Příspěvky: 578
Registrován: sob 12. úno 2011 23:14:28

Re: Přesměrování volání na linku

Příspěvek od GeBu »

Děkuji. Já jen potřeboval ověřit, že jsem někde něco nepřehlédl - konfigurační možnosti Odorik jsou opravdu rozsáhlé.
Problém to pro mne není.
Odpovědět