Odorik Callback - bezpecnostni nastaveni

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
Preipad Customer
Příspěvky: 17
Registrován: sob 17. srp 2013 17:55:21

Odorik Callback - bezpecnostni nastaveni

Příspěvek od Preipad Customer »

Hezky vecer, mam dotaz nebo spise pripominku pro Odorik. Neslo by v pripade objednavani zpetneho volani vypnout ci ukoncit hovor pro prvni stranu, ktera callback inicializuje v pripade kdy ukonci jako prvni svuj hovor druha strana ? Napriklad, jedna se mi to, kdyz treba ja majitel uctu Odorik objednavam a funguji jako spojovatelka hovoru pro treti strany napriklad chci spojit hovor mezi strejdou a bratrancem kteri zijou, napr. jeden v USA a druhy v Praze a ja callback inicializuji prostrednictvim SMS zpravy napr. " PIN#602123456#0018001234567" tak vetsinou se stava to, ze kdyz ukonci hovor jako prvni druha strana tedy v tomto priklade cislo 0018001234567, tak pro prvni stranu v tomto nazornem priklade 602123456, kdy jeste visi na drate je jeste moznost uskutecnit dalsi hovor jelikoz automat ho k tomu vyzve. No a ja se ptam, jestli by nebylo mozne v pripade, ze jako druha strana jako prvni ukonci hovor, aby se zaroven ukoncil hovoru i pro prvni stranu ? Protoze kdyz takhle delam callback pro dva lidi, kteri nemaji pristup k memu uctu Odorik, tak jeden z nich muze si volat libovolne kam se mu zamane.

Stejne by to melo byt i tak, pokud callback delam pro sebe tedy ze sveho telefonu napr. 608123456 odeslu SMS ve tvaru " PIN#608123456#730123456 tak tedy kdyz ukonci hovor jako prvni cislo 730 xxxx tak by melo dojit k ukonceni hovoru i na me strane ?!

Je tedy mozne aby Odorik vypnul moznost uskutecnovat dalsi hovory po te, co jeden z volanych ucastniku ukonci hovor jako prvni ? Dekuji moc. Je to vhodne prave pro takove priklady, kdy chci spojit dva cizi lidi a naklady na hovory jdou k me strane. Děkuji moc. :roll:
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odorik Callback - bezpecnostni nastaveni

Příspěvek od xsouku04 »

O tom víme. Jakmile bude čas, chceme do zpětného volání také zasáhnout.
Nemyslím ale, že hrozba, že Vám Váš známý provolá schválně všechny peníze, je reálná.
v.kopp
Příspěvky: 66
Registrován: ned 28. črc 2013 16:29:17

Re: Odorik Callback - bezpecnostni nastaveni

Příspěvek od v.kopp »

Přimlouvám se - pokud je to možné - když toto chování změníte aby změna byla volitelná.
Někdy je to přímo výhodné, když na jednu aktivaci pomocí callback člověk může uskutečnit několik hovorů. Typicky u hovorů objednaných přes internet se zpožděním. Když si objednám hovor se zpožděním tak to bude nejčastěji proto, že v okamžiku telefonování již internet nemám k disposici - pak je stávající chování jediná možnost jak uskutečnit více hovorů.

Samozřejmě většinou se uskutečňuje pouze jediný hovor.
Rovněž ale většina zákazníků myslím objednává hovor pro sebe (nebo pro někoho důvěryhodného který ho nechce okrást) - tedy po ukončení hovoru prostě zavěsí (i když mu do toho brebentí plechová huba).

Tedy případů kdy stávající chování vadí a případů kdy je naopak přínosem bude možná zhruba stejně - třeba 1 % ze všech hovorů callback.
U všech ostatních hovorů ( 99 % ??) je zcela jedno, jestli zůstane stávající způsob chování (možno aktivovat další hovor) nebo jestli tato možnost zmizí.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8539
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Odorik Callback - bezpecnostni nastaveni

Příspěvek od xsouku04 »

Ano, musíme to dobře rozmyslet. Předpokládám, že k tomu něco měnit se dostaneme nejdříve za několik měsíců.
v.kopp
Příspěvky: 66
Registrován: ned 28. črc 2013 16:29:17

Re: Odorik Callback - bezpecnostni nastaveni

Příspěvek od v.kopp »

Jasně, pokud se nejedná o změnu chování z kategorie "oprava chyby", tak jsem také pro to věci nechat chvíli uležet a to nejen při nedostatku času na úpravy.
Pro uživatele (aktivace přes SMS) by třeba šlo přidat na konec nepovinnou část posílaného řetězce kterou by se řídilo chování robota který hovor spojuje (na konci přidat "#1" apod.).

Napadlo mne že by takto mohlo jít řídit i co má robot dělat když se nedovolá na prvního spojovaného. Mám dojem že implicitní chování je že po minutě zavolá ještě jednou nebo tak něco podobného.

Dále by zde šlo třeba i pomocí SMS řídit to, za kolik minut se teprve hovor má uskutečnit (tedy to co lze udělat pomocí aktivace z internetu - odložené volání).
K tomu uvedu konkrétní příklad - aby tu někdo nenapsal že si blbosti vymýšlím.
Uživatel je v daleké cizině, má jediný mobil (není to dual-SIM). Má také svoji českou SIM (se kterou je schopen za 15 Kč poslat SMS pro aktivaci call-back). Protože hovor do česka přes roaming stojí asi 50,- Kč/min tak si koupil místní SIM (ta stojí v přepočtu asi 10,-Kč). Z té SIM ale nejde posílat SMS do ciziny. Tedy pomocí české SIM aktivuje call-back odložený o 10 minut, pak obě SIM v mobilu prohodí a následně si vyřídí na jeden call-back všechny hovory do česka (cena za hovor 1,78 + 0,59 Kč/min). Toto je příklad reálné situace při telefonování z Indonésie - až na to, že pomocí SMS aktivovat hovor nejde - nelze objednat hovor odložený.

A třeba by někdo měl ještě další nápad co by bylo vhodné řídit.

Samozřejmě navrhované případy využití jsou velice ojedinělé. Tím spíš s řešením počkat....
Odpovědět