Chybně zablokovaná data

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
dali
Příspěvky: 26
Registrován: stř 14. kvě 2014 0:33:54

Chybně zablokovaná data

Příspěvek od dali »

Nechápu proč se mi zablokovali data, když mám zaplacený balíček 150MB a vyčerpáno 109,4MB. Přišla sms o vyčerpání limitu pro data a rychlost padla na nepoužitelno.
Minulý měsíc se mi to stalo při 145MB, chápal jsem, řekl jsem si, že je to asi nějaké zaokrouhlení, ale 109 vs 150MB je již moc.

Žádám o sjednání nápravy.
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2721
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Chybně zablokovaná data

Příspěvek od Pitomec »

A dle čeho měříš objem spotřebovaných dat? Jestli někde v telefonu, tak to je pouze orientační.
dali
Příspěvky: 26
Registrován: stř 14. kvě 2014 0:33:54

Re: Chybně zablokovaná data

Příspěvek od dali »

Ne, je to udaj primo v administraci Odorika.


Sent from my iPhone using Tapatalk
mobilemanic
Příspěvky: 487
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Chybně zablokovaná data

Příspěvek od mobilemanic »

A sčítáš upload a download?
dali
Příspěvky: 26
Registrován: stř 14. kvě 2014 0:33:54

Re: Chybně zablokovaná data

Příspěvek od dali »

Už jsem na to přišel. Spotřebovaná data se v administraci objevila až dnes, tedy na druhý den. To je poměrně nešikovné, protože potom člověk vypadá za blba, který si stěžuje a přitom nemá důvod.

Stačila by přitom poznámka přímo v administraci (statistika, výpis spotřeby dat), že se spotřebovaná data objeví až následující den. Jde o krátkou větičku. Člověk by potom nepanikařil. Asi to je někde uvedeno v nějakých složitých návodech nebo někde zde na fóru ( život není jen hledání ;) jsou mnohem příjemnější činnosti ), ale podle mě by zmínka v administraci byla mnohem jasnější.

Ale jinak jsem se službou velmi spokojen. Kdyby všichni měli jen takové chyby, tak by to byla paráda :)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8561
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybně zablokovaná data

Příspěvek od xsouku04 »

Zdravím, oficiální zpoždění je jen cca 3/4 hodiny. T-mobile ale poměrně často mívá různé technické problémy, tedy tohle standardní zpoždění se může natáhnout až na několik dní.
Tohle zpoždění může nastat úplně u všeho. Kromě běžných odchozích hovorů v ČR. Ty jsou vidět v reálném čase, dokonce i v tabulce probíhajících hovorů. Kam umístit tuhle informaci, aby to bylo co nejšetrnější k tomu, co hledá a je schopna pochopit většina lidí?
dali
Příspěvky: 26
Registrován: stř 14. kvě 2014 0:33:54

Re: Chybně zablokovaná data

Příspěvek od dali »

Diky za info. Ja jen byl vydesen, ze me nekdo "okradl" o data [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Mam navrh kraticke vety do statistik a vypisu dat, ze informace se aktualizuje v ramci hodin ale i dele. Pak by s tim kazdy pocital a hotovo. Kdo cte forum, tak uz to vi, spise to muze byt uzitecne pro nove.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odpovědět