Zákazník si pořídil nové přídavné sluchátko Yealink W78H k základně Yealink W70B 146.85.0.40 . A vypadá to, že má vadu u příchozích hovorů v tom, že prvních 3-5 vteřin hovoru je slyšet hodně nesrozumitelně. A i poté zákazník slyší trošku tišeji než by bylo ideální. Tedy problém se slyšitelností na straně volajícího u příchozích hovorů.
Tedy někdo vám zavolá, vy se představíte, ale volaný nic neslyší (nebo slyší něco co mu připomíná hluk na pozadí) a netuší že tam už jste. Takže hned trapný začátek.
Netušíme jestli je to vadný kus, ale dost možná je to softwarová záležitost, kdy špatně funguje potlačení echa nebo šumu, či nastavování optimální citlivosti mikrofonu. Potlačení šumu lze vypnout, ale problém to neřeší. Potlačení echa zdá se vypnout nejde.
Že je to vada sluchátka usuzuji z toho, že slyšet není ani v nahrávce u nás. Zvuk proudí, ale není rozumět. Výjimečně se stane, že se problém neprojeví, takže reklamace nemusí být snadná. Lepší je asi pořídit si jiný typ sluchátka.
Bohužel ani pořízení nové značkové věci nezaručuje, že se problémům vyhnete.
A úplně nejlepší je pořídit si odzkoušený starší model z druhé roky za velmi výhodnou cenu za 500 Kč. viewtopic.php?t=5724
Tam jsem žádné potíže nezaznamenal.
DECT přídavné sluchátko Yealink W78H - první vteřiny není slyšet
Re: DECT přídavné sluchátko Yealink W78H - první vteřiny není slyšet
Možná mi něco uniká, ale proč pořizovat další hardware, když lze VoIP běžně provozovat na Android telefonech? Zvuk bývá kvalitní i v hlučném prostředí, bez ozvěn i při hlasitém hovoru, a softwarová řešení ACR a další jsou dnes na vysoké úrovni.
Re: DECT přídavné sluchátko Yealink W78H - první vteřiny není slyšet
Zatím jsem nenarazil na kombinaci mobilního telefonu, verze Androidu a SIP aplikace, kterou bych mohl označit spolehlivostí na vysoké úrovni. Ba naopak (bohužel). Za mě jediné spolehlivé řešení je HW telefon.