Souhlasím s tím, že by si to měl člověk pohlídat, ano, je to jeho hloupost, když to neudělá, ale nesouhlasím s tím, že by operátor byl sám proti sobě, kdyby proti tomu udělal nějaké opatření. Naopak, klient by věděl, že jej operátor chrání a že to s ním myslí dobře a nechce jej za každou cenu oškubat. Tedy aspoň by v zákazníkovi neměl vyvolávat pocit, že mu jde o to, vytahat z něj co nejvíc peněz za každou cenu a proti jeho vůli. Pak je pravděpodobnější, že klient bude takovému operátorovi věrnější.Pitomec píše:Proč by to operátor dobrovolně dělal, když z toho má peníze? To by byl sám proti sobě. Každý ať si to pohlídá sám
Této obchodní etiky se často bohužel českým podnikatelům citelně nedostává. Možná nejen českým, posuďte sám:
Kdysi dávno jsem měl účet u České spořitelny (patřící skupině Erste Banky) a když jsem u nich na přepážce ohledně toho něco něco řešil, dotyčná paní mi mezi řečí bez obalu řekla, že jim jde o to, abych si vybral co nejdražší produkt... Samozřejmě už klientem tohoto ústavu nejsem. Takže takhle asi ne
